ZARADA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Evo kako zaraditi uz pomoć Pinteresta

Promo

Znate li da 250 miliona korisnika mesečno poseti Pinterest? Ono što je još zanimljivije jeste činjenica da 98% njih isproba ono što na njemu pronađe, a čak 84% njih donosi odluke o tome šta će kupiti na osnovu mišljenja formiranog upravo na ovoj mreži.

Dakle, iako verovatno niste razmišljali o tome, velika je verovatnoća da možete zaraditi na Pinterestu.

Ukoliko ste dizajner ili kreativac ma koje vrste, postoji izuzetno veliki broj načina da na Pinterestu predstavite svoje usluge i veštine. Ako ne znate odakle da počnete, pripremili smo nekoliko saveta koji vam mogu pomoći da napravite prvih nekoliko koraka, postavite strategiju i isplanirate komunikaciju sa potencijalnom ciljnom grupom.

Razmišljajte o Pinterestu od početka

Kao i sa svakom drugom mrežom i svakim drugim kanalom komunikacije koji izaberete za plasiranje svojih sadržaja, i sa Pinterestom je ista priča – strategija će najbolje proći ukoliko se o ovom kanalu razmišlja na samom početku, prilikom produkcije sadržaja.

Kada budete radili fotografije ili vizuelna rešenja, imajte u vidu sve ono što se dobro pozicionira – visoke, vertikalne fotografije dobrog kvaliteta, sa upečatljivim bojama i jasnim detaljima. Radite na tome da se istaknete i uvrstite ovu mrežu u prvi stepen vašeg istraživanja.

Promo 
foto: Promo

Budite dobro organizovani

Kao što možda znate, Pinterest vam nudi mogućnost grupisanja vaših vizuelnih rešenja u table, odnosno pinove.

Table se mogu sastojati od više pinova, a na vama je da ih organizujete onako kako vi želite. Preporučeno je da u jednoj grupi ne bude manje od 40 pinova, a da sam profil ne sme imati više od 100 tabli, ukoliko razmišljate „naveliko”.

Potrudite se da svaka od grupacija koje formirate ima određenu temu i vizuelni tok koji će povezivati sva ta vizuelna rešenja koja ste rešili da smestite zajedno.

Prebacite se na business profil

Kao i na drugim mrežama, razlika između poslovnog i privatnog profila na Pinterestu je velika. Ukoliko imate iskustva sa business nalogom na Instagramu, onda će vam odmah biti jasno o čemu se radi, a ako nemate takvo iskustvo, navešćemo ključne odlike. Ovakav vid profila omogućava vam da vidite tačno koliko ljudi je videlo vašu objavu, da li im se dopala, koji je prosek njihovih godina, kog su pola i odakle dolaze.

Na osnovu ovih podataka možete znatno unaprediti svoju strategiju i sadržaje koje planirate da plasirate na Pinterestu.

Budite redovni

Ako očekujete rezultate, morate se ozbiljno posvetiti radu na ovoj mreži.

Neophodno je da imate ustanovljen plan, koji će obuhvatiti analizu ciljne grupe, ton komunikacije i učestalost objavljivanja.

Promo 
foto: Promo

Kada sve to definišete, morate biti redovno prisutni na mreži i držati se ustaljenog plana, kako se ljudi ne bi odvikli od vas. Ukoliko budete redovno objavljivali novitete i tako uspete da postavite frekvenciju objavljivanja, vaši pratioci će gotovo podsvesno znati kada da očekuju vaš sledeći post i tada možete očekivati najveću interakciju.

Naučite kako

Kao i za svaku drugu društvenu mrežu, i za Pinterest je neophodna kvalitetna digitalna strategija, koja će vam pokazati tačan sled koraka koje morate napraviti da biste ostvarili rezultate.

To ne možete naučiti preko noći, ni na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Ali ako odvojite godinu i uz pomoć kvalitetnih mentora radite na tome, možete ostvariti značajne rezultate.

Upišite obuku za internet marketing i napravite pravi korak ka karijeri iz snova.

Promo

Foto: Promo