Najveći komunikacijski festival u ovom delu Evrope, 12. Weekend Media Festival u Rovinju, počeo je u četvrtak i traje do subote .
Adria Media Grupa je u Rovinju, na marginama Weekend Media Festivala, organizovala druženje sa vodećim ljudima medijske industrije u regionu.
Najveći komunikacijski festival u ovom delu Evrope, 12. Weekend Media Festival u Rovinju, počeo je u četvrtak i traje do subote, a na njemu oko 5.000 učesnika prisustvuje predavanjima više od 150 predavača i panelista u pet paralelnih dvorana.
U tri dana, koliko traje ovaj skup, biće reči o najnovijim svetskim trendovima u medijskoj industriji, a vodeći ljudi u ovoj oblasti, uz pomoć nekih od najznačajnijih svetskih eksperata, razmeniće mišljenja i iskustva o onome što se trenutno dešava.
Na druženju Adria Media Grupe bila su prisutna najveća imena medijske industrije u regionu, a dočekali su ih predsednik Adria Media Grupe Igor Žeželj, CTO Adria Media Grupe Ana Aleksić i izvršni direktor Adria Media Grupe Predrag Roganović.
Igor Žeželj, predsednik Adria Media Grupe, redovni je učesnik Weekend Media Festivala u Rovinju. Ove godine je prvi put u drugoj ulozi - prvog čoveka jedne od najvećih regionalnih medijskih kompanija.
- Ovog puta imam mnogo više formalnih obaveza, veću odgovornost. Nastup Adria Media Grupe na Weekend Media Festivalu nama je jako bitan. Brine me da li ću stići da kao i uvek pogledam veliki broj panela, jer sam veliki poštovalac programske direkcije festivala. Mislim da je ovo možda i ključni događaj u godini za nas u medijima, da vidimo koji su trendovi, da li nam ide dobro ili loše. Kompletna industrija je ovde, tako da se može videti i predvideti šta će se dešavati u narednih godinu dana.
Govoreći o tome da li mediji u regionu mogu da prate svetske trendove, Žeželj je rekao:
- Mi smo temperamentni sledbenici najbolje prakse. Kao takvi, mislim da smo dobri. Ne mogu da kažem da smo trendseteri i lideri, ali mislim da smo dobri pratioci svega toga. Mislim da su kompletno svetski trendovi ovde preslikani, i iz godine u godinu sve smo brži i bolji pratioci.
CTO Adria Media Grupe Ana Aleksić komentarisala je odnos tehnologije i sadržaja u savremenim medijima:
- Ne znam da li uopšte može da se nađe balans. Stalno je neka priča da li tehnologija ili sadržaj, ko će pobediti u toj priči. Mislim da će i jedno i drugo izgubiti ako nastave da se takmiče, Danas je takvo vreme da nema tehnologije bez sadržaja, i nema sadržaja bez tehnologije. Moraju ići ruku pod ruku.
Predrag Roganović je rekao da nismo razočarani u tehnologiju danas, jer tek dolaze uzbudljive stvari, kao što su 5G, prenosiva tehnologija i druge uzbudljive stvari.
- Nekada je i knjiga bila nova tehnologija, a ona je bezvredna bez sadržaja. Tako je danas i za sve druge vrste tehnologije, bezvredne su bez sadržaja.
Roganović je rekao i da su društvene mreže puno uticale na medije, jer su mediji videli direktno šta su korisnici zaista želeli. Korisnici teško prihvataju da je u medijima upravo to što oni žele.
- Društvene mreže su nova vrsta medija i početak medija. Podsetio bih na vreme kad su u prošlom veku nastajali tabloidi, sa mnogo žešćim sadržajem nego sada. Društvenim mrežama treba dati vremena, pa će doći do kvaliteta - rekao je Roganović.
Weekend Media Festival nastavlja se danas serijom panela i predavanja.
(AMG)