SAVRŠENA PRISTUPNA STRANICA: Pratite ova 4 saveta i napravićete kvalitetnu landing stranicu

Promo

Prilikom pretraživanja sajtova ili društvenih mreža, često vam se dešava da naletite na neki zanimljiv oglas ili reklamu, na koju odmah kliknete ne biste li saznali više o tome. Stranica koja vam se otvori nakon toga naziva se landing page, što je u bukvalnom prevodu sa engleskog jezika – stranica na koju se sleće.

To je posebno kreirana i dizajnirana stranica koja ima za cilj da vas dodatno informiše u vezi sa oglasom na koji ste kliknuli i u krajnjem rezultatu – da ostvari prodaju.

Nekada je ova stranica početna strana sajta, nekada je to tekst na blogu, a nekada posebno kreirana stranica koju ćete koristiti za komunikaciju sa svojom ciljnom grupom.

Zato je izuzetno važno da dobro konstruišete ovu stranicu kako biste dobili što bolje rezultate. Baš zbog toga smo vam pripremili nekoliko saveta koji će vam sigurno koristiti.

Promo 
foto: Promo

Napravite dobar naslov

Istraživanja pokazuju da čak 7 od 10 ljudi koji posete vašu stranicu dobrodošlice (landing page) ode sa nje istog trenutka.

Zato je neophodno da već prvog trenutka kada stignu na ovu stranicu posetioci imaju jasnu poruku i odgovor na pitanje „Zašto sam ovde?” To znači da im se ta ideja mora preneti već na prvom koraku u naslovu.

Osmislite i kreirajte jednostavnu i konciznu poruku koja će se pročitati odmah na početku i koja će ih zadržati tu dovoljno vremena da ih uvedete dublje u svoju prodajnu priču.

Koristite upečatljiva vizuelna rešenja

Za ovo vam je pre svega neophodan kvalitetan dizajner, jer vizuelni identitet je nešto što se gradi pre bilo koje kampanje koju lansirate u javnost.

Kako bi im privuklo pažnju, ono što će dočekati posetioca na stranici mora biti dovoljno vizuelno upečatljivo i u potpunom skladu sa oglasom na koji su kliknuli. Imajte u vidu to da ova vizuelna rešenja zavise i od vaše ciljne grupe.

Testirajte prvo različite elemente na različitim primerima komunikacije kako biste videli šta izaziva najbolji odziv, pa nastavite da razvijate svoj dizajn u tom smeru.

Promo 
foto: Promo

Istaknite kontakt-formu

Jedan od ključnih elemenata na svakoj dobroj pristupnoj (landing) stranici jeste kontakt-forma.

Ukoliko ste otpočeli kampanju i naveli ljude da posete vaš sajt, neophodno je da iz toga izvučete korist u vidu kontakta sa osobama koje ćete dalje uputiti u svoje usluge i proizvode. Ako želite da ih navedete da stupe u kontakt sa vama, neophodno je da forma za uspostavljanje kontakta sa vama bude na jasno vidljivom mestu. Budite sigurni da se posetioci neće truditi da je traže na stranici.

Olakšajte im put do vas, makar to značilo da će na prvom ekranu videti formular, bez potrebe da skroluju dalje.

Istaknite jasan poziv na akciju

Call-to-Action, odnosno poziv na akciju, od presudnog je značaja za svaku pristupnu (landing) stranicu.

Od toga šta ćete napisati zavisi i to šta će vaši posetioci učiniti kao sledeći korak. Sa druge strane, ako ne istaknete šta je to što očekujete od njih, oni će često jednostavno doći, pročitati tekst i napustiti sajt.

Promo 
foto: Promo

Zato im jasno naznačite poziv u formulaciji poput – saznajte više, kupite proizvod, pozovite nas, preuzmite dokument, ili napišite bilo šta što bi impliciralo da će se komunikacija među vama nastaviti.

Izaberite šta od svega toga ima najveću vrednost za vas i postavite taj element na vidljivo i lako dostupno mesto.

Naučite kako

Kreiranje i dizajn pristupne stranice je proizvod detaljnog planiranja i veština koje se ne mogu steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Sa druge strane, ako izdvojite barem jednu godinu na profesionalno usavršavanje, možete početi da razmišljate o ozbiljnoj karijeri u marketingu ili dizajnu.

Upišite obuku za web dizajn i napravite ključni korak ka profesionalnoj budućnosti kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst