DO SADA NAJVEĆA POJEDINAČNA DONACIJA NURDORU: Mastercard donirao 250.000 evra

Promo

"Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki Superheroj" je kampanja koju je kompanija Mastercard realizovala za NURDOR, a u okviru dugoročne saradnje koja za cilj ima da obezbedi novu i do sada najveću roditeljsku kuću u Beogradu. Nakon šestomesečne kampanje, Mastercard donira 250.000 evra i time završava prvu fazu dugoročne saradnje sa NURDOR-om.

Tim povodom, organizovano je simbolično uručenje donacije na sastanku sa partnerima i ambasadorima kampanje gde su se sumirali utisci i razgovaralo o daljim koracima u obezbeđivanju nove roditeljske kuće. O samom projektu i nastavku saradnje razgovarali smo fsa Jelenom Ristić, direktorkom za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard i Joland Korora, predsednicom NURDOR-a.

Uspešno ste završili prvu fazu vaše nacionalne donatorske kampanje za novu roditeljsku kuću u okviru dugoročne saradnje sa NURDOR-om. Šta u stvari podrazumeva ta dugoročna saradnja?

Jelena Ristić: Mastercard kampanja „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj“ je najveća do sada lokalna društveno odgovorna kampanja koju je Mastercard organizovao u Srbiji. Nakon šestomesečne kampanje kojom smo omogućili svim vlasnicima Mastercard kartica da podrže ovako važan cilj, doniramo deo novčanih sredstva čime Mastercard doprinosi pronalaženju trajnog rešenja za obezbeđivanje najveće NURDOR roditeljske kuće. Veoma je važno da udruženi radimo na osvešćivanju konkretne potrebe za stalnom podrškom NURDOR-u, jer time podržavamo superheroje i njihove porodice. Zbog toga , pored finansijske donacije, nastavljamo saradnju na promociji važnosti podrške NURDOR-u, kao i realizaciju konkretnih aktivnosti koje će unaprediti njihove organizacione kapacitete.

Promo 
foto: Promo

Donacija koju uručujete za obezbeđivanje nove roditeljske kuće u Beogradu je najveća pojedinačna donacija koja je upućena NURDOR-u. Kako ste se odlučili baš za ovu organizaciju?

Jelena Ristić: Mastercard posluje na srpskom tržištu osluškujući potrebe i želje stanovništva, nastojeći da svojom globalnom ekspertizom doprinesemo unapređenju ekonomskih, ali i ukupnih društvenih uslova. Tako smo krajem prošle godine sproveli studiju o tome kako građani Srbije vide svoju ulogu u kreiranju pozitivnih promena i kako javne, poslovne i nevladine organizacije mogu da pomognu kako bi se ta promena lakše realizovala. Rezultati studije su pokazali da je oblast zdravstva ta u koju vide potrebu za sopstvenim uključivanjem ali i uključivanjem kompanija. Iako možda nemamo neposredno iskustvo, svaka porodica u svom okruženju prepoznaje bar jednog malog ii velikog superheroja koji se borio ili se upravo bori protiv raka. Zbog toga je važno da podržimo NURDOR koji se već više od deceniju i po bori za decu obolelu od raka i njihove roditelje, organizaciju koja je učinila zaista mnogo za našu društvenu zajednicu.

Tokom trajanja kampanje omogućili ste da svaka transakcija koju realizuju korisnici Mastercard kartica u stvari ima viši cilj. Kako su građani doprineli ovoj kampanji?

Jelena Ristić: U okviru kampanje korisnike Mastercard kartica smo pozivali da prilikom kupovine, između plaćanja gotovinom ili karticom, izaberu beskontaktno plaćanje i na taj način učine transakciju neprocenjivom, jer svaka transakcija doprinosi ostvarenju ovog važnog cilja. Kad god su građani izabrali da plate karticom, Mastercard je izdvajao sredstva za donaciju NURDOR-u i tako su građani jednostavnim činom plaćanja, a ne svojim novcem, doprineli kampanji i obezbeđivanju nove roditeljske kuće. Zaista smo ponosni na korisnike Mastercard kartica jer su se uključili i doprineli da se ova donacija zaista i desi.

Poslovanje vaše kompanije zasnovano je na premisi da poslujete dobro čineći dobro. Na koje načine vi angažujete vašu tehnologiju za dobrobit zajednice u kojoj poslujete?

Jelena Ristić: Koristeći svoje globalne tehnologije na lokalnim tržištima, Mastercard pomaže u savladavanju današnjih izazova na siguran i jednostavan način u korist malih lokalnih zajednica. Naša globalno prihvaćena tehnologija pruža sigurnost, brzinu i praktičnost i omogućava korisnicima da istraže svoje strasti i posvete se opštem dobru zajednice u kojoj žive. Biti snaga za dobro i imati posao sa višim ciljem deo je onoga što nam pomaže da činimo dobro kao kompanija, a nova roditeljska kuća je upravo taj viši cilj koji je od izuzetnog značaja za čitavu naciju.

U prethodnih 16 godina NURDOR pruža logističku, stacionarnu, psihološku i socijalnu podršku superherojima i njihovim roditeljima kroz mrežu roditeljskih kuća u Srbiji. U Beogradu postoje kapaciteti smeštaj 13 porodica u tri roditeljske kuće od kojih je samo jedna u vlasništvu NURDORA. Izgradnjom nove, do sada najveće NURDOR kuće biće obezbeđen smeštaj za najmanje 20 porodica.

Promo 
foto: Promo

NURDOR sarađuje sa širokom mrežom kompanija, medija, medicinskih radnika i pojedinaca i sve projekte realizuje isključivo iz donacija iz kojih ste izgradili i bolnicu u Nišu prošle godine. Na koji način je saradnja sa kompanijom Mastercard specifična?

Joland Korora: U prethodnih 16 godina uspeli smo mnogo toga, obezbedili smo roditeljske kuće u gradovima u Srbiji, izgradili kompletnu bolnicu u Nišu. Svi projekti su finansirani pojedinačnim i donacijama kompanija, što svedoči o tome da smo kao društvo spremni da pomognemo kada je najpotrebnije. Svaka donacija je važna i za nas vredna i mislili smo da smo dostigli maksimum svojih potencijala na izgradnji bolnice prošle godine. Međutim, izgradnja roditeljske kuće u Beogradu je sledeći nivo naših mogućnosti i nismo ni sami verovali da ćemo imati ovakvu podršku. Ne samo da smo dobili najveću pojedinačnu donaciju do sada, već je Mastercard uložio sredstva u kampanju za podizanje svesti kako bi promovisao našu organizaciju i jedne specifične i važne potrebe koje naše društvo ima. I zbog toga smo im veoma zahvalni. Borba koju vodimo svaki dan, svi divni ljudi koji su posvećeni NURDORu mnogo lakše i bolje mogu da rade svoj posao ukoliko imamo obezbeđene uslove za naše mališane.

Ova kampanja usmerena je ka pomoći najranjivijoj grupi u našem društvu ali možete li nam reći zašto je ovo projekat od nacionalnog značaja?

Joland Korora: Beograd je najveći dijagnostički i terapeutski centar u Srbiji i najveći broj dece obolele od raka dolazi na lečenje upravo u glavni grad. Rak ne bira i često se pogođene porodice koje materijalno nisu u mogućnosti da priušte adekvatan smeštaj i sve troškove života u Beogradu za vreme dok traje lečenje, a što je minimum godinu dana, a nekada i po dve i tri godine. Za tu decu, blizina roditelja je od krucijalne važnosti za borbu, a adekvatna roditeljska kuća jeste upravo rešenje. To je za mališane posebno mesto gde imaju uslove da budu deca bez obzira na bolest.

S obzirom na to da ste se kao roditelj suočili sa problemima sa kojima se suočavaju roditelji koji su smešteni u NURDOR kućama, možete li nam reći šta je potrebno da deca i njihovi roditelji imaju obezbeđeno u roditeljskoj kući?

Joland Korora: Za porodice koje u njoj borave, roditeljska kuća ne predstavlja samo kuću, već jedan sveobuhvatan projekat koji podrazumeva brigu o porodicama, uvek dostupnu psiho-socijalnu podršku, prisustvo volontera i psihologa koji su uvek tu da pomognu ovim porodicama. Deci koja su na svakodnevnim terapijama i koja su minimum godinu dana vezana za bolnicu, roditeljska kuća daje osećaj najbliži domu. Roditeljska kuća je prilagođena potrebama superheroja i da u njoj vlada jedna prijatna i porodična atmosfera u kojoj su roditelji podrška svojoj deci ali ujedno i oslonac jedni drugima.

>Uručenjem novčane donacije, borba za superheroje se ipak tu ne završava. Mastercard će i dalje nastaviti da podržava NURDOR u okviru druge faze kampanje koja podrazumeva angažovanje Mastercard tehnologije i ekspertize u cilju promocije konstantne potrebe za podrškom NURDOR-u i sprovođenje konkretnih aktivnosti koje treba da unaprede organizacione kapacitete organizacije i obezbede finansijsku stabilnost putem pružanja novih metoda i načina za doniranje.

Promo tekst