POKREĆETE BLOG NA SVOM SAJTU? Evo 4 teme o kojima kao preduzetnik možete pisati na blogu

Promo

Sadržaji koji se pojavljuju na profesionalnom blogu nekada su i od ključnog značaja za razvoj biznisa. Oni doprinose građenju određene slike o vašoj firmi, o tome što radite i načinu na koji radite.

U zavisnosti od toga koliko često objavljujete sadržaje i koliko su oni relevantni ljudi će verovati da ste profesionalni ili naprotiv, da ne znate o čemu govorite.

Voditi blog nije jednostavan posao. Pored toga što morate da aktivirate svoje kreativne sokove kako biste proizveli smislene sadržaje, morate znati tačno o čemu ćete pisati i šta će na najbolji način predstaviti vašu firmu, ideju i poruku koju želite da prenesete.

Dobrih tema ima bezbroj i sigurno ih viđate na svojim omiljenim sajtovima, misleći: „Zašto se mi toga nismo setili?” Kako ne biste ponovo postavljali to pitanje, spremili smo vam nekoliko ideja u vezi sa temama za blog.

Promo 
foto: Promo

Intervju sa zaposlenima

Iskoristite to što oko sebe imate ceo tim ljudi koji vas može inspirisati.

Svi oni sa kojima radite su u nečemu stručni i na neki način doprinose firmi, onome što realizujete i svemu što planirate.

Zato osmislite seriju pitanja koja im možete postaviti i napravite listu kolega sa kojima želite da razgovarate i sa kojima želite da kreirate dopadljivu priču.

Zatim počnite da pišete post koji ćete formulisati tako da čitaoci iz njega spoznaju vašu vrednost, da prepoznaju kulturu vaše kompanijei i sve ono što ste hteli da prenesete kroz jednostavnu priču.

Promo 
foto: Promo

Baza znanja

Čime god da se bavite, sigurno imate bazu znanja koju delite sa ljudima kako bi se oni bolje upoznali sa vašim proizvodom i uslugama.

Ova baza znanja se može predstaviti javnosti kako biste i njima predstavli ključne vrednosti i načine na koje se sve to što vi radite može primeniti na njihovu situaciju.

Objasnite vrednost svih dokumenata koje imate i pokažite ciljnoj grupi korist od svega toga, jer na kraju dana, samo to se računa – šta oni mogu da dobiju od vas, da bi vam zauzvrat poklonili poverenje.

Promo 
foto: Promo

Studije slučaja

Ljudima je važno da vide kako su drugima isti proizvod, odnosno usluga pomogli.

Baš zato je važno da imate dobro opisane i definisane studije slučajeva. Predstavite pre svega šta je bio problem, zatim izložite svoju ideju i proces koji ste prošli od prvog izazova do rešenja.

Ljudima je važno da vide kako pristupate problemu i šta radite da biste ga rešili na najbolji način. Ovako ćete jasno predstaviti kako donosite korist klijentima i kako mogu profitirati uz vašu pomoć.

Promo 
foto: Promo

Uključite gostujuće pisce

Najbolji način da proširite svoju zajednicu, odnosno da uključite više ljudi i čitalaca vašeg bloga jeste da pozovete gostujuće pisce. Oni će tada izneti svoje mišljenje o nekoj temi kojom se trenutno bavite.

To mogu biti saradnici iz struke, vaši partneri ili klijenti koji žele da na ovaj način pokažu svoje zadovoljstvo.

Pokušajte da se povežete kroz blog, jer to može višestruko da doprinese vašem opštem napretku i biznisu kojim se bavite. Zauzvrat, može se desiti da i sami dobijete poziv da i vi doprinesete nečijem blogu kao stručnjak, a to je sjajna prilika da promovišete sebe i svoju firmu.

Naučite kako

Osmišljavanje tema i strategija pisanja objava za vas jeste zanat koji ne možete naučiti preko noći, a ni na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Posvetite bar jednu godinu stručnom usavršavanju uz pomoć kvalitetnih i kompetentnih mentora da biste mogli sa sigurnošću da izađete na tržište i nešto napravite.


Upišite obuku za internet marketing i postanite pravi profesionalac.

Promo tekst