Građani uznemireni

Elektrovojvodina traži privatne podatke preko telefona

Krajem prošle nedelje dobila sam više poziva iz pravne službe ovog preduzeća zbog, kako mi je rečeno, ispunjavanja dokumentacije za sistem daljinskog upravljanja Elektrovojvodine, a traženo mi je da dam lične podatke, poput jedinstvenog matičnog broja i broja lične karte, kaže jedna Novosađanka

NOVI SAD - Pojedini Novosađani žale se da su ih iz pravne službe Elektrovojvodine protekle nedelje zvali na kućni telefon zahtevajući da im građani preko žice daju lične podatke, poput jedinstvenog matičnog broja i broja lične karte.

Kako za Radio 021 kaže jedna sugrađanka, koja je želela da ostane anonimna, krajem prošle nedelje dobila je više poziva iz pravne službe ovog preduzeća zbog, kako joj je rečeno, ispunjavanja dokumentacije za sistem daljinskog upravljanja Elektrovojvodine.

Prema njenim rečima, pravnik sa druge strane žice joj je odbrusio kako nije moguće da u ponedeljak dođe u preduzeće i vidi dokumenta za koja joj se traže podaci, jer on ide na godišnji odmor i želi da završi posao do vikenda.
"Nakon što sam mu rekla da nemam nameru da mu dajem podatke na slepo, tražio je da razgovara sa mojim mužem, što me je dodatno iznerviralo. Nakon toga, zazvonio je i mobilni telefon sa skrivenog broja, da bi posle javljanja sa zaprepaštenjem konstatovala da oni imaju i naše privatne brojeve telefona", kaže ona.

Portparolka Elektrovojvodine Aleksandra Jančić - Rakičević kaže za Radio 021 da zaposleni u ovom preduzeću sa svojim korisnicima komuniciraju na institucionalan i zakonski propisan način. Ona dodaje da svi građani koji su pretrpeli slično uznemiravanje treba da slučaj prijave nadležnim organima, odnosno policiji.