Imajući u vidu novu aktuelnu regulativu Narodne banke Srbije i potrebu da se izmeni sistem plaćanja pomoću servisa objedinjene naplate, DDOR osiguranje sprovodi korekcije načina naplate premije osiguranja želeći da brzo odgovori na regulatorna unapređenja i uskaldi svoje poslovanje sa postavljenim standardima. Za sve svoje dugogodišnje korisnike osiguranja imovine i osiguranja od nezgode koji su svoje obaveze plaćali pomoću servisa objedinjene naplate pripremljene su informacije i biće distribuirane svim postojećim korisnicima pojedinačno. Osnovna izmena se odnosi na korisnike porodičnog osiguranja od nezgode koji će od sada biti u mogućnosti da svoje dvadesetčetvoročasovno pokriće od povreda, po izuzetno povoljnim uslovima, nastave da mesečno ili godišnje plaćaju direktno u poslovnicama DDOR osiguranja, pomoću trajnih naloga u svojim bankama ili administrativne zabrane. Za naše najprivrženije korisnike – penzionere, biće na raspolaganju i plaćanje pomoću administrativne zabrane PIO fonda. Da bi način plaćanja bio pojednostavljen, korisnici imovinskih osiguranja – Osiguranja nekretnine i pokretnosti u stanu ili kući, kao i paket DDOR osuguranja „24h hitne kućne popravke“ svi dosadašnji klijenti mogu da nastave da plaćaju na isti način na računu objedinjene naplate bez promene u ceni, odnosno pokriću.
„Želeći da na najefikasniji način sprovedemo aktuelnu regulativu NBS i u isto vreme obezbedimo najvažnija pokrića za naše klijente koji su usluge DDOR osiguranja plaćali preko računa objedinjene naplate, ceneći pre svega lojalnost naših dugogodišnjih klijenata, pripremili smo posebne vaučere u iznosu od 500 dinara koje ćemo svima poslati poštom na kućnu adresu. Izuzetno je važno istaći da će samo postojeći korisnici imati mogućnost da zadrže izuzetno povoljne uslove i da ugovaranja novih osiguranja na ovaj način neće biti. Zato smatram da je u interesu svih naših klijenata koji su plaćali naše usluge preko računa objedinjene naplate da nastave da koriste ove usluge po nepromenjenim uslovima. Naravno, DDOR osiguranje stalno radi na unapređenju svojih usluga osluškujući potrebe tržišta i svojih klijenata i stoga prilagođava svoju ponudu njihovim navikama i tražnji“, izjavio je Goran Ivanović, direktor Funkcionalne oblasti za Prodaju i marketing DDOR osiguranja.
Govoreći o situaciji kada je nastala šteta zbog pucanja radijatora, te pozitivnom rešavanju i isplati odštete, Dragutin Stefanović, korisnik osiguranja kuće prekoobjedinjene naplate kaže: „Počeli smo uplatu osiguranja pre 30 godina, jer smo znali da kuća stari. Mi smo jako zadovoljni jer nekog imamo iza leđa ko nas štiti i čuva. Ja i žena pokušavamo sve probleme u životu da preduhitrimo i da ih rešimo. Jedan od razloga što smo komitenti DDOR-a Novi Sad je baš to, da sprečimo probleme.”
Svim klijentima i korisnicima koji žele da se dodatno informišu o svim izmenama u vezi sa osiguranjem od nezgode, odnosno osiguranjem imovine, na raspolaganju je Korisnički centar na besplatnom broju telefona 0800 303 301, kao i kolege u poslovnicama Društva, a detaljnije informacije se nalaze na ovom linku.
Želeći da bude uz svoje klijente u pravom trenutku, DDOR osiguranje se potrudilo da svim svojim dugogodišnjim korisnicima obezbedi kvalitetno pokriće i nastavak korišćenja svojih usluga po izuzetno povoljnim uslovima poštujući aktuelnu regulativu NBS.
Tradicija kompanije “DDOR Novi Sad” a.d.o. duga je više od 70 godina. Od 2012. godine deo je vodeće Italijanske grupe Unipol Gruppo S.p.A. sa ostvarenih 12,3 milijardi evra fakturisane premije u 2018. godini i koja uslužuje više od 15 miliona klijenata.
DDOR osiguranje u Srbiji, sa svojim timom od 1.400 zaposlenih, pomoću svoje jake i razgranate mreže od više od 105 internih i 640 eksternih prodajnih mesta, uslužuje preko pola miliona klijenata i zauzima treće mesto po tržišnom učešću sa premijom od preko 12 milijardi dinara. Kao društveno odgovorna kompanija investira značajna sredstva u kulturu, umetnost kao i u bezbednost u saobraćaju. Zvanično je osiguranje Olimpijskog tima Srbije i Olimpijskog komiteta Srbije.
Promo