Popularni bradonja ima pune ruke posla

POLA SATA S DEDA MRAZEM I DO 8.000 DINARA! Evo koji su najskuplji termini

Foto: Profimedia

Roditelji koji svojim mališanima žele da prirede nezaboravan doček Nove godine, ali i firme koje se trude da deci svojih zaposlenih podele paketiće na najzabavniji mogući način, u tu svrhu iznajmljuju Deda Mraza, čije usluge će ih za pola sata koštati između 3.000 i 8.000 dinara, zavisno od atraktivnosti termina u kom će im popularni bradonja zakucati na vrata.

Foto: Printscreen
foto: Printscreen

Postoji i jeftinija opcija, a to je iznajmljivanje kostima Deda Mraza na ceo dan, što se više isplati firmama kojima su usluge ovog čikice sa Severnog pola potrebne na više sati, ali u tom slučaju treba imati u vidu da Deda Mraz ne može biti svako, tvrdi Miroslav Bronzić iz Agencije „Pisma Deda Mraza“.

- Dolazak Deda Mraza u stan ili na žurku neke firme košta između 3.000 i 6.000 dinara za pola sata, zavisno od atraktivnosti termina. Najskuplji su termini u novogodišnjoj noći i vikend-termini, od petka do nedelje uveče, tokom poslednja dva vikenda pred Novu godinu - objašnjava Bronzić.

Foto: Profimedia
foto: Profimedia

On dodaje da firme obično za ceo dan zakupe kostim Deda Mraza po ceni od 6.000 dinara, jer im je to mnogo jeftinije.

- Ali nije lako biti Deda Mraz. Ako izađete na ulicu u kostimu, svi se ponašaju kao da ste Džordž Kluni i svi vas vuku za rukav. Profesionalni Deda Mraz zna kako da podigne atmosferu do ključanja i zato je popularnije da on dođe. Zato se dešava da Deda Mraza zovu iz bogataške kuće sa Dedinja i iz siromašne sa Zvezdare - ističe Bronzić i dodaje da su najatraktivniji termini pred Novu godinu skoro svi rasprodati.

Jedan Deda Mraz tokom decembra dnevno obiđe po tri-četiri žurke, a u novogodišnjoj noći stigne i na šest adresa. To znači da dnevno za svoje usluge jedan popularni bradonja može da zaradi i do 36.000 dinara.

Hit Video-poruke od Deda Mraza

Poslednjih godina pravi hit su i pisma i video-poruke Deda Mraza koje roditelji naručuju za svoje mališane.

- Roditelji na sajtu naručuju pismo i video-poruku koja stiže na mejl roditelja ili deteta. Kada kliknete na šestominutni video, dete vidi priču Deda Mraza na temu jedan dan u selu Deda Mraza. U toj poruci Deda Mraz ih upoznaje sa Baba Mrazicom, ispriča im anegdotu o svojoj svakodnevici u svom selu, i u nekom momentu kada im pokaže veliku knjigu dobre dece, sasvim slučajno naiđe na list posvećen baš tom detetu. Tu će dete videti svoje ime, svoje slike i neke pohvale o sebi, pa čak i poklone koje planira da im donese - kaže Miroslav Bronzić i dodaje da pismo Deda Mraza košta 390, a video-poruka 790 dinara.

Kurir / S. Tomčić/Foto: Profimedia