Ove praznične sezone kompanija Dexy Co, jedna od vodećih u uvozu, distribuciji igračaka i artikala za najmlađe, zajedno sa svojim maloprodajnim lancem Dexy Co Kids, podržala je jednu potpuno drugačiju Instagram humanitarnu kampanju i još jednom pokazala da zaista živi svoje korporativne vrednosti rado pružajući pomoć socijalno ugroženim društvenim grupama.
Na inicijativu Bojane Savić, autorke bloga „Muzej univerzalnih vrednosti“ i Marije Hudolin, autorke bloga „Motherhud“, Dexy Co je sa zadovoljstvom prihvatio da bude jedini pokrovitelj kampanje #znamstajevredno.
Cilj je od početka bio jasan - motivisati korisnike jedne od najpopularnijih društvenih mreža da se prisete svega što smatraju vrednim i da to prikažu fotografijom zarad radosti najmlađih koji baš kao i svi njihovi vršnjaci zaslužuju potpuni doživljaj praznične čarolije. Fotografije sa oznakom #znamstajevredno zasigurno predstavljaju zbirku životnih dragocenosti i opomenu da u materijalnosti modernog doba u kome živimo, često zaboravljamo suštinu.
" Veliku snagu društvenih mreža trebalo bi usmeriti i ka ostvarenju važnih ciljeva i promovisanju univerzalnih vrednosti, baš kao što smo ovog puta to zajedno učinili i mi. Zahvaljujem se svim "Instagramerima" koji su učešćem izmamili pregršt osmeha i iskrene dečje radosti. Veliko hvala i kompaniji Dexy Co što je, pored visokog kvaliteta svojih proizvoda, podrškom ovoj kampanji potvrdila da zaslužuje svoje jedinstveno mesto na tržištu. Zna šta je vredno! ", ističe Bojana.
Deca iz novobeogradskog Svratišta i Doma za decu bez roditeljskog staranja Jovan Jovanović Zmaj su sa osmesima, pesmom i zagrljajima dočekala Deda Mraza i svoje novogodišnje poklone.
Promo tekst