Žena

USPEŠNO REALIZOVANA KAMPANJA #ZNAMSTAJEVREDNO: Dexy Co ulepšao praznike više od 100 mališana!

Foto: Promo

Ove praznične sezone kompanija Dexy Co, jedna od vodećih u uvozu, distribuciji igračaka i artikala za najmlađe, zajedno sa svojim maloprodajnim lancem Dexy Co Kids, podržala je jednu potpuno drugačiju Instagram humanitarnu kampanju i još jednom pokazala da zaista živi svoje korporativne vrednosti rado pružajući pomoć socijalno ugroženim društvenim grupama.

Foto: Promo
foto: Promo

Na inicijativu Bojane Savić, autorke bloga „Muzej univerzalnih vrednosti“ i Marije Hudolin, autorke bloga „Motherhud“, Dexy Co je sa zadovoljstvom prihvatio da bude jedini pokrovitelj kampanje #znamstajevredno.

Foto: Promo
foto: Promo

Cilj je od početka bio jasan - motivisati korisnike jedne od najpopularnijih društvenih mreža da se prisete svega što smatraju vrednim i da to prikažu fotografijom zarad radosti najmlađih koji baš kao i svi njihovi vršnjaci zaslužuju potpuni doživljaj praznične čarolije. Fotografije sa oznakom #znamstajevredno zasigurno predstavljaju zbirku životnih dragocenosti i opomenu da u materijalnosti modernog doba u kome živimo, često zaboravljamo suštinu.

Foto: Promo
foto: Promo

" Veliku snagu društvenih mreža trebalo bi usmeriti i ka ostvarenju važnih ciljeva i promovisanju univerzalnih vrednosti, baš kao što smo ovog puta to zajedno učinili i mi. Zahvaljujem se svim "Instagramerima" koji su učešćem izmamili pregršt osmeha i iskrene dečje radosti. Veliko hvala i kompaniji Dexy Co što je, pored visokog kvaliteta svojih proizvoda, podrškom ovoj kampanji potvrdila da zaslužuje svoje jedinstveno mesto na tržištu. Zna šta je vredno! ", ističe Bojana.

Foto: Promo
foto: Promo

Deca iz novobeogradskog Svratišta i Doma za decu bez roditeljskog staranja Jovan Jovanović Zmaj su sa osmesima, pesmom i zagrljajima dočekala Deda Mraza i svoje novogodišnje poklone.

Foto: Promo
foto: Promo

Promo tekst