U svim svojim saopštenjima, vlasnici N1 televizije i SBB-a uporno pokušavaju da krivicu i odgovornost za gašenje njihovih 17 kanala kablovskim operatorima koji posluju pod brendom Supernova, prebace na Telekom Srbija, navode iz Telekoma.
Iz Telekoma podsećaju da su vlasnici N1 televizije i SBB-a, kablovskim operatorima koji posluju pod brendom Supernova, ukinuli 17 kanala, a ne samo jedan, kako bi se moglo zaključiti iz njihovih saopštenja.
"Odbili ste da nastavite saradnju sa kablovskim operatorima koji posluju pod brendom Supernova, ucenjujući nas da potpišemo ugovor koji nije u skladu sa zakonom. Odbili ste da nam date dozvolu da emitujemo vaše kanale po starim uslovima, dok se ne postigne novi dogovor. Naredili ste nam da ugasimo svih 17 vaših kanala, uključujući i kanal N1, preteći nam krivičnom i materijalnom odgovornošću", navode iz Telekoma.
"Odbili ste da nam date dozvolu da emitujemo N1 kanal u više od 800.000 domaćinstava, na svim platformama Telekoma Srbija, do postizanja konačnog dogovora. Niste odgovarali na naše molbe da nastavimo pregovore, iako smo vas obaveštavali da smo spremni i da naš pregovarački tim čeka na vaš poziv", dodaje se u saopštenju.
Telekom navodi da vlasnici N1 i SBB-a "vešto podmeću tezu", tako što svoju javnu ponudu uporno predstavljaju kao obavezujuću za sve operatore na tržištu.
"Vaš pritisak da vašu ponudu svako mora bezuslovno da prihvati zove se ucena. Da vam damo 15 miliona evra za tri godine za nešto u čemu mi ne vidimo nikakav ekonomski interes za nas je neprihvatljivo", navode iz Telekoma.
U saopštenju se dodaje da su namere ovih kablovskih operatera "politizacija, pritisak na konkurenciju i institucije sistema, obmanjivanje javnosti", a sve sa željom da vrate vreme kada nisu imali konkurenciju i kada su svoj monopolski položaj "brutalno koristili u cilju postizanja poslovnih rezultata i dugoročne apsolutne kontrole tržišta".
"Na vašu žalost, ta vremena su prošla i ne mogu da se vrate. Telekom Srbija, bez obzira na sve pritiske sa vaše strane, nastaviće da realizuje svoju poslovnu strategiju koja za cilj ima rast broja korisnika, unapređenje kvaliteta usluge i sadržaja i unapređenje poslovnih rezultata, ma koliko se to vama ne sviđalo", zaključuje se u saopštenju Telekoma Srbija.
Kurir.rs