Pinterest, za razliku od konkurentskih platformi, poput Fejsbuka i Instagrama, nije toliko aktraktivan po pitanju marketinških opcija i funkcionalnosti.
Međutim, iako je u njihovoj senci, i dalje predstavlja jedan od prvih izbora dizajnera i marketinških stručnjaka kada su u potrazi za inspiracijom i nečim što će probiti njihovu kreativnu blokadu.
Ne treba zaboraviti da čak 320 miliona ljudi koristi ovu platformu.
To znači da, ukoliko zastupate neki brend, među tih 320 miliona ljudi sigurno možete pronaći svoju ciljnu grupu.
Evo nekoliko načina kako možete prateći trendove uspešno da promovišete svoje proizvode ili usluge na ovom kanalu komunikacije
Ekologija
Ljudi širom sveta postaju sve svesniji klimatskih promena koje se dešavaju i koje sve više utiču na kvalitet života, vazduha i namirnica koje unosima.
Ono što je pozitivno jeste činjenica da sve više njih uviđa da svaki pojedinac može napraviti malu promenu i time izazvati lančanu reakciju i proizvesti pozitivan efekat na svet.
Pinterest odavno promoviše ovakve aktivnosti i ima mnoštvo zastupljenih tema koje se bave upravo ekološki održivim razvojem i sličnim projektima. Zato pokušajte i sami da iskoristite neku temu poput ove kako biste se zbližili sa svojom ciljnom grupom.
Zdravlje
Može se reći da su ekologija i zdravlje povezani. Sa klimatskim promenama narušeno je najpre zdravlje i opšti imunitet čovečanstva, imajući u vidu stepen zagađenosti i toksičnost hrane koju jedemo.
Zato je i ova tema, zdravih recepata, namirnica i načina čišćenja i pripreme mnogih obroka postala veoma zanimljiva. Tako danas veliki broj korisnika prati upravo šta se dešava na ovom polju i na koji način se dešavaju promene.
Ovo je takođe jedna od tema koju Pinterest pokriva i koju možete iskoristiti za kreiranje svojih sadržaja kojima ćete privući ciljnu grupu.
Dom
Uređenje doma je nešto što žene obožavaju da prate.
Bilo da im je potrebna inspiracija za projekat na kome rade ili žele da naprave pauzu od svakodnevnog života i da se izgube u kućama iz snova, ovo je svakako tema koju vredi pokriti ukoliko vam je nežniji pol ciljna grupa.
Na Pinterestu tema „home” pokriva veliki spektar tema, počevši od uređenja, preko rada od kuće, starinskih načina pletenja dekorativnih detalja za dom i još mnogo toga što sigurno možete iskoristiti za kreiranje svojih sadržaja.
Svet
Jasno je da pod ovu temu može da spada mnogo toga. Ali to ne znači da ne možete iskoristiti baš nju da se povežete sa svojom ciljnom grupom.
Ona po pravilu podrazumeva sadržaj vezan za običaje i tradicije kultura širom sveta, turizam i popularne destinacije, fantastične pejzaže, recepte za internacionalnu kuhinju, dekoraciju doma u različitim kulturama, kao i pravila ponašanja, ukoliko postoje.
Dovoljno je da samo malo zagrebete površinu i da pronađete veliki broj opcija koje možete iskoristiti za svoju marketinšku strategiju.
Naučite kako
Pinterest je i dalje mreža koja je nedovoljno istražena za oglašavanje, ali ima izuzetno mnogo potencijala. Zato je neophodno da znate gde da tražite i kako to da iskoristite, ali to ne možete naučiti na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Posvetite barem jednu godinu usavršavanju i učenju uz pomoć dobrih profesora.
Upišite obuku za marketing na internetu i napravite prvi korak ka svojoj karijeri iz snova.
Foto: Promo