Čak i sa kazina i kladionica skidane su reklame jer su, sada već po staroj odluci Skupštine grada, morali da plate i do 500.000 da bi istakli reklamu
Niš polako postaje grad velikih crnih florova - reklamni panoi nekih radnji prekriveni su crnom folijom, najlonom ili platnom. Najpre jer je taksa za reklamiranje astronomski poskupela, a kada je umanjena, došli su komplikovani uslovi za postavljanje.
Čak i sa kazina i kladionica skidane su reklame jer su, sada već po staroj odluci Skupštine grada, morali da plate i do 500.000 da bi istakli reklamu.
- Jesu privatnici pokrivali i skidali reklame, ali se gradonačelnik Niša toliko zauzeo da se cena takse za isticanje i reklamiranje firme snizi, tako da sada svako može da postavi reklamu legalno i plati minimalnu cenu. Ta taksa je toliko umanjena da je sada najniža u upravo u Nišu - rekla nam je Nina Ilić iz poreske administracije.
Iako je taksa smanjena, propisani su uslovi koji su opet sve zakomplikovali. - Cena jeste spuštena, ali sada su tu uslovi za postavljanje reklame, kao što je saglasnost skupštine stanara ako je reklama na zgradi, pa angažovanje projektnog biroa koji će da odredi uslove za postavljanje reklame... Procedura kao da gradimo most - kaže vlasnica menjačnice koja je lane platila porez za reklamiranje 17.000 dinara.
Angažovanje projektnog biroa košta najmanje 10.000. A poseban problem je saglasnost svih stanara u zgradama jer teško da ima tog novca koji će platiti slogu stanara u Nišu.
Kurir.rs/ M. S. Foto: Kurir/M.S.