JKP "Infostan" OBUSTVLJA IZVRŠENJA zbog vanrednog stanja u zemlji

Zorana Jevtić

Zbog aktuelne situacije i vanrednog stanja koje je uveo predsednik Srbije Aleksandar Vučić, JKP "Infostan" obustavlja sva izvršenja na period od 90 dana.

Direktor JKP “Infostan”, Strahinja Danilović objašnjava razloge za donošenje ove mere:

"U skladu sa odlukom predsednika Aleksandra Vučića i propisanim merama vlade Srbije u vezi uvedenog vanrednog stanja, u javno-komunalnom preduzeću doneli smo odluku koja će biti olakšavajuća za građane u ovoj situaciji. Sva izvršenja se obustavljaju na period od 90 dana, kako bi građanima pomogli da rasterete kućne budžete tokom trajanja vanrednog stanja u zemlji".

JKP “Infostan tehnologije”, kao društveno odgovorno preduzeće koje vodi računa najpre o najstarijim, a potom i svim ostalim korisnicima donelo je niz mera u skladu sa Odlukama predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Srbije, kako bi svi bili zaštitićeni od ekonomskih posledica epidemije virusa “COVID-19”.

Kako su najstariji sugrađani ujedno i najugroženiji virusom “COVID-19”, JKP “Infostan tehnologije” je omogućilo penzionerima da svoje račune za mesece februar, mart i april 2020. godine plate naknadno, po završetku vanrednog stanja i to bez obračunavanja kamate.

Direktor preduzeća Strahinja Danilović istakao je da tokom trajanja vanrednog stanja neće biti pokretani novi postupci prinudne naplate, pri čemu će se zastati sa sprovođenjem postupaka izvršenja u periodu od 90 dana. Svim redovim platišama će tokom trajanja vanrednog stanja biti omogućeno korišćenje popusta od 5%, 6% i 7% i subvencija u iznosu 10-30%, te niko od navedenih grupa korisnika u ovom periodu neće izgubiti pravo na popuste i subvencije pri plaćanju računa, bez obzira na kašnjenje u plaćanju. Preduzeće takođe u navedenom periodu neće obračunavati kamate na kašnjenje.

Direktor preduzeća je napomenuo da će izaći susret korisnicma i produžiti akciju reprograma duga po okončanju vanrednog stanja, najmanje za dodatnih 90 dana, kako bi svi zainteresovani mogli da reprogramiraju dug po veoma povoljnim uslovima. Sve mere koje će sprovesti preduzeće imaju za cilj da Beograđanima pomognu i da rasterete njihove kućne budžete tokom trajanja vanrednog stanja.

Dodatna mera JKP “Infostan tehnologije” je obustava rada sa korisnicima na šalterima preduzeća, te je preporuka da se korisnici za pitanja, prigovore, reklamacije i sugestije obraćaju telefonskim putem i putem e-maila, pri čemu im je na raspolaganju On-line upit stanja na sajtu preduzeća, za brzo i jednostavno preuzimanje elektronskih kopija računa.