Bilo da već imate posao ili ste u potrazi za pravim zaposlenjem, bilo da ste preduzetnik ili još studirate, sigurno ste čuli za čari platforme LinkedIn. Ne samo da može da vam pomogne da se povežete sa novim klijentima, već će vam ovaj moćni alat biti asistent u potrazi za poslom.
Iako ste do sada verovatno pretresli ovu platformu, postoji nešto što možda još niste isprobali, a to su oglasi na LinkedInu.
U marketinškoj struci, ovu mrežu bije glas da je skupa. To je tačno, budući da je cena klika daleko veća nego na ostalim mrežama.
Međutim, ciljna grupa na ovoj mreži su profesionalci kojima se mora prići strogo profesionalno. Baš zato LinkedIn zahteva određene tehnike koje druge platforme nemaju u ponudi. Zato bi svaki preduzetnik trebalo da ovu opciju ima u vidu.
Ukoliko do sada niste koristili ovaj medij, evo kako da počnete sa oglašavanjem na LinkedInu
Kreirajte kampanju
Prvi korak ovog procesa jeste da kreirate kampanju na svojoj stranici. Kako bi bilo moguće postaviti oglas, važno je da imate kompanijsku stranicu koju želite da oglasite povezanu sa svojim profilom.
Kada se pred vama otvori panel za podešavanja, podrazumevaće se da ste već povezali i način na koji ćete plaćati oglase i da je sada i taj segment aktivan.
Prilikom unošenja naziva kampanje, trudite se da on bude informativan, u slučaju da niste jedini koji vodi kompanijski nalog, kako bi i vaše kolege znale o čemu je reč.
Takođe, možete kreirati i novu grupu oglasa, mada ovaj korak nije neophodan.
Izaberite cilj
Svaka kampanja mora imati cilj. Jer algoritam mora da zna šta želite da postignete. U protivnom, kako će da formira niz koraka kojima treba da dođe do nečega što nije definisano?
Neki od ciljeva koji su najčešći jesu:
- povećanje broja poseta sajtu,
- povećanje broja interakcija na određenoj objavi koju želite da oglasite,
- povećanje broja pregleda video-sadržaja koji ste postavili na svojoj stranici i
- pomoć pri sticanju novih klijenata, odnosno, kako LinkedIn to naziva – leadova.
Odredite ciljnu grupu
Ovaj i prethodni korak su zapravo nerazdvojivi, odnosno čine celinu koja će vas dovesti do rezultata. Ukoliko imate cilj, onda sigurno imate i ciljnu grupu koja bi trebalo do njega da dođe.
Izuzetno je važno da vaša komunikacija bude specifično kreirana za određenu grupu ljudi koja je predviđena da primi i razume ključnu poruku.
Zato dobro promislite i odredite sve specifičnosti te grupe ljudi – pozicije na kojima rade, demografske aspekte, pol, interesovanja, veštine i sve ostale segmente koje vam LinkedIn nudi.
Odredite budžet
Pre nego što kliknete na dugme koje će lansirati vašu kampanju, odredite budžet koji ćete uložiti u svoje oglase.
Imajte u vidu da je ova platforma skuplja od ostalih, ali da nudi ozbiljne rezultate koji će unaprediti vaš biznis, broj klijenata i na kraju dana – uvećati i vaš profit.
Zato se ne libite da uložite nešto više i vremena i novca u ove kampanje, jer vam se investicija može višestruko vratiti.
Naučite kako
LinkedIn je izuzetno kompleksna platforma, ali nudi veliki broj mogućnosti svima koji žele da rade i da se usavršavaju u svom poslu. Da biste mogli da se oglašavate na ovoj poslovnoj mreži, potrebne su vam tehnike koje prevazilaze ovih nekoliko saveta.
Njima ne možete ovladati na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već posvetite barem godinu dana stručnom usavršavanju na profesionalnoj obrazovnoj instituciji.
Upišite internet marketing i napravite pravi korak ka svojoj karijeri iz snova.
Promo tekst