INSTAGRAM ZA BIZNIS: 10 razloga zašto treba da uključite priče na Instagramu u vašu marketinšku strategiju
Bilo da prodajete jeftine patike ili luksuzne vile, velike su šanse da ćete svoju publiku dosegnuti preko Instagramove funkcionalnosti „priča na Instagramu" (Instagram Stories). Zašto i koliko se ovaj dodatak popularne društvene mreže koristi u biznisu najbolje svedoče sledeći statistički podaci.
1. Oko 1,7 milijardi naloga svakodnevno koristi priče na Instagramu.
2. Oko 500 miliona korisnika sada koristi Instagram Stories na dnevnom nivou.
3. Čak 1 od 4 milenijalca pretražuje proizvode koje kupuje i usluge koje koristi na pričama na Instagramu.
4. Između 15% i 25% korisnika prati link u promovisanim pričama.
5. Čak jedna trećina najpopularnijih priča na Instagramu su poslovnog karaktera.
6. Skoro 36% firmi upotrebljava Instagram Stories za promociju svojih usluga i proizvoda.
7. Oko 59% brendova šalje posetioce sa priče na Instagramu na stranicu za kupovinu proizvoda.
8. Instagram Stories danas čini 34% sponzorisanog sadržaja na ovoj mreži.
9. "Priče" generišu 19 procenata svih impresija na Instagramu.
10. Čak 60 posto milenijalaca kreira i pregleda sadržaj na pričama na Instagramu.
Ova društvena mreža ne samo što pruža mogućnost za efikasno oglašavanje i promociju, već kreira i radna mesta. Kako gotovo da nema biznisa koji je ne koristi u marketinške svrhe, svetu je potreban sve veći broj menadžera društvenih medija. Instagram je omogućio velikom broju kreativnih pojedinca da se profesionalno bave vođenjem profila.
Ako kreativnost nije dovoljno dobar razlog da se bavite poslom menadžer društvenih medija, možda će vas zarada ubediti. Portal Info-plate izveštava da u Srbiji plata ovog profesionalnog profila može biti do 80.000 dinara mesečno.
Ako želite da se profesionalno bavite vođenjem korporativnih profila na Instagramu i ostalim društvenim medijima, upišite obuku za menadžera digitalnih komunikativnih kanala.
Promo tekst