Drifteri domaćeg Serbian drift šampionata uspeli su da posle pauze izavane korona virusom, protegnu noge. Tako su prošlog vikenda u Čačku, prvo skinuli mast sa guma, a zatim i šare. Rekli bismo ritualno spaljivanje guma pred, nadamo se, uspešan početak sezone ovog šampionata.
Za prvi trening u 2020. okupilo se 12 vozača. Nove face, stari lisci, krila, haube, kaiševi, alternatori, amburatori. Svi su bili na broju na početku treninga. A od vozila, pravi šareniš. Napokon. Dosta nam je bilo da gledamo samo BMW i poneki Nissan. Sada su naši oči gledale drugačije obline i kosine, u vidu Mercedesa SLK i ni manje, ni više, Turbo Lajke, ovaj Lade. Koja je, kako bi ameri rekli, odnela šou.
Svi koji žele se da se oprobaju u driftu mgu to da ućine 14. juna na treningu u Požarevcu.
Niko nije mogao da joj odoli, pa je čak i Miloš Đorđević zamenio svoju bavarsku kancelariju za proizvod iz komunističkog bloka, jer je želja bila prevelika. A po izrazu lica nakon vožnje, rekli bismo da ni zabave nije nedostajalo. Da li je potrebno napomenuti da je ceo dan radila u blokadi i bez da je štucnula? Rusi odmah napravili savršen automobil, a ne kao nemci, svake godine novi model…
Na novim vozačima je bilo da ispeku zanat u privatnosti staze u Čačku, jer sada kada ih niko ne gleda je pravi trenutak. Nema tenzije koju publika uvek stvara, pa su sve greške dozvoljene i oproštene. Okretanje, obrtanje, promašivanje apeksa, su sve delovi procesa učenja. Nekima je išlo bolje, a nekima lošije. Zato i služe treninzi, da se isprobaju mašine i veština okretanja đevreka. Čak su i neke stare face imale probleme , ali mehaničke prirode (standardno za TeamRS). Pa su štap, kanap, ključ 13 i ubeđivač bili pozvani ne bi li se problemi rešili. I bili su rešeni.
Krajem dana su održane twin drift vožnje, koje su bile toliko dobre, da su rasterale oblake nad stazom u Čačku. A nadamo se i da su najava vrućeg leta i jeseni u kojima će nas čekati borbe do poslednje žice… Iz gume, naravno.
(Kurir.rs / Vojislav Vujanić)