NOVA TOJOTA HAJLAKS: Sposobnost sa stilom, uz novu konjicu!

Toyota

Novi 2,8-litarski motor uz poboljšane performanse na asfaltu i van njega
Unapređena instrument tabla, kao i multimedijalna tehnologija
Najizdašnija oprema u klasi, Invincible, omogućava raznoliku primenu i opuštenost

Nova "tojota hajlaks" (Hilux) kombinuje upečatljiv nov dizajn, uključivanje snažnog pogonskog agregata od 2,8 litara i poboljšanja putnih i terenskih performansi, uz veću udobnost, unapređenu opremu i proširenu paletu namenjenu rastućim tržištima višestruke upotrebe i zabave u Evropi.

Nova oprema „Invincible“, najizdašnija u klasi, nudi kupcima posebno osmišljen izgled i vrhunski nivo opreme, bez ugrožavanja čvrstoće, robustnosti i legendarnog kvaliteta, dugotrajnosti i pouzdanosti koji su Hilux učinili najtraženijim pick-upom na svetu.

Toyota 
foto: Toyota

Od njegovog uvođenja na tržište 1968. godine, nezaustavljivi Hilux stalno i iznova dokazuje svoju nepobedivost, osvojivši Severni pol, vulkane na Islandu, Antarktik, ali i pobedivši na Reliju Dakar 2019. godine.

Hiluxova nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tone sada su prošireni na sve karoserijske varijante s pogonom na četiri točka (Single Cab, Extra Cab and Double Cab).
Dizajn i tehnologija u kabini

Lice novog Hiluxa potpuno je preoblikovano novim, hrabrim i snažnim trodimenzionalnim izgledom maske hladnjaka i branika, koji značajno pojačavaju nastup ovog pick-upa na putu, kao i njegov moćan stas, istovremeno osnažujući njegovu legendarnu otpornost, robustnost i sposobnost vožnje po svim terenima.

Toyota 
foto: Toyota

Ovaj upečatljiv nov spoljni izgled dodatno je naglašen uvođenjem novooblikovanih prednjih i zadnjih LED svetlosnih grupa, novih mašinski obrađenih i crnih aluminijskih naplataka od 18“, kao i ponudom novih boja karoserije - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze metalik.

Toyota 
foto: Toyota

Unapređena unutrašnjost odlikuje se novim dizajnom instrument table i centralne konzole s novim, centralno smeštenim, ekranom infotainment sistema od 8“, na kojem se nalaze mehaničke komande radi boljeg upravljanja u svim uslovima vožnje. Poboljšani multimedijalni sistem karakteriše brži softver i odziv ekrana, a omogućava Apple CarPlay® i Android Auto™ povezivanje pametnih telefona.

Širok spisak opreme uključuje sistem pametnog ključa i pokretanje motora tasterom, satelitsku navigaciju, automatski klima uređaj, prednje i zadnje parkirne senzore, kao i ozvučenje s devet zvučnika JBL Premium Sound Systema koji raspolaže 8-kanalnim pojačalom od 800W i tehnologijom CLARi-Fi.

Toyota 
foto: Toyota

Dodatno naglašavajući ekskluzivnost palete novog Hiluxa, široka ponuda dodatne opreme će omogućiti kupcima naknadno prilagođavanje vozila zahtevima njihovog poslovanja ili slobodnog vremena. Ta oprema uključuje zaštitni kavez, električni aluminijumski rolo-pokrivač, zaključavanje zadnje stranice tovarnog prostora, tvrdi krov za sanduk i utičnicu za napajanje od 12V u transportnom delu.

Pogonski sklopovi

Ponuda pogonskih sklopova novog Hiluxa proširena je dodavanjem novog, snažnijeg, 2,8-litarskog dizel motora maksimalne snage 204 KS*, koji Toyotinom pick-upu pruža performanse koje su među najboljim u ovom segmentu.

Dajući 500 Nm* obrtnog momenta, ovaj novi motor će ubrzati Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10,0 sekundi* (2,8 sekundi kraće nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosečnu potrošnju goriva od samo 7,8 l/100 km* i emisiju CO2 od 204 g/km*.

Ciljajući na najzahtevnije Hiluxove kupce koji traže vozilo za široku primenu, novi 2,8-litarski motor biće dostupan u varijantama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između ručnog menjača sa šest brzina ili automatika sa takođe šest brzina, uz koji dolazi i pogon na sva četiri točka.

Dinamika vožnje

Za novi Hilux, inženjeri su želeli da zadrže legendarne terenske karakteristike, uz istovremeno poboljšanje udobnosti u vožnji na asfaltu. Radi osiguravanja izvanrednih terenskih sposobnosti, Hilux je jedno od retkih vozila i dalje vernih izvedbi sa šasijom koja bolje izdržava uvijanja i daje veću trajnost.

Udobnost i vozne sposobnosti novog Hiluxa unapređene su poboljšanjem sistema oslanjanja i servo-upravljača. Oslanjanje je dobilo nove prednje i zadnje amortizere, poboljšanu konstrukciju lisnatih opruga i nove spojeve radi postizanja mirnije vožnje i smanjenja udara prilikom prelaska preko rupa ili izbočina.

Hiluxove terenske karakteristike, i tako već bez premca, dodatno su unapređene: novom elektronskom funkcijom koja oponaša učinak mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (na verzijama s pogonom na dva točka); smanjenjem broja obrtaja motora na praznom hodu sa 850 na 680 o/min; fino podešenim odzivom akceleratora radi bolje kontrole od strane vozača; unapređenim sistemom kontrole stabilnosti (VSC); i novim sistemom nadzora ugla točkova.

Toyota 
foto: Toyota

Oprema Invincible

Na vrhu ponude novog Hiluxa, dostupna u varijantama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), nalazi se oprema Invincible koja je osmišljena za korisnike koji traže široku primenu i žele sve pogodnosti i raznovrsnu primenu pick-upa, u kombinaciji s avanturističkim i prefinjenim izgledom i obiljem opreme.

Detalji spoljnog dizajna, koji se nalaze isključivo na opremi Invincible, uključuju posebnu masku hladnjaka i branik, donju zaštitnu ploču, zaštitu blatobrana, kao i poseban izgled ručice vrata, naplataka i zadnje stranice sanduka.

U kabini, Invincible se temelji na specifikaciji High uz ekskluzivnu instrument-tablu, crne metalik i crne hromirane umetke, pa čak i poseban dizajn pametnog ključa. Na varijanti s dvostrukom kabinom (Double Cab), „svetlo plava“ rasveta obloga prednjih i zadnjih vrata, kao i dvobojne presvlake sedišta od perforirane kože, daju dodatni pečat izgledu kabine.

Prodaja nove Toyote Hilux će počinje ove godine u julu u istočnoj, odnosno u oktobru u zapadnoj Evropi.

(Kurir.rs / Izvor: Toyota)