AUTOMATIZACIJOM DO USPEHA U MARKETINGU: Ovo su 4 alata za automatizaciju digitalnog marketinga
Znate li da je u 2019. godini čak 2,98 milijardi ljudi koristilo društvene mreže, a očekuje se da će se do 2021. ovaj broj povećati na 3,1 milijardu? Za svaki brend ovo je jasan pokazatelj toga da ćete svoju ciljnu grupu sigurno naći na jednoj od društvenih mreža koje su danas popularne.
Bilo da se opredelite za Facebook, Instagram, sve popularniji Tik Tok, ili za poslovnu mrežu LinkedIn, jasno je da ćete dobiti nekakav odziv, a njegov kvalitet zavisiće samo od vaše kreativnosti i kvaliteta targetiranja.
Kao što možete videti, ovi brojevi korisnika su ogromni, što znači da je cirkulacija ljudi izuzetno velika i ne postoji način da peške dođete do svih njih, bez određenih alata za automatizaciju ili analizu, koji vam na tom putu mogu biti od koristi.
Zato smo izdvojili nekoliko softvera koji će vam sigurno pomoći da unapredite svoje digitalne kampanje ove godine.
Agencije često imaju problem s time kako da drže sve konce u rukama kada rade sa velikim brojem klijenata. Isti problem imaju i slobodno angažovani radnici raznih struka, takozvani frilenseri koji pokušavaju da istovremeno upravljaju različitim projektima i održavaju nekoliko naloga na društvenim mrežama.
U ovoj postavci ni jednima ni drugima nije lako, ali ukoliko se opredelite za alat kao što je SocialBakers, veliki deo procesa biće vam olakšan. Moći ćete da kroz jedan program upravljate svim svojim kanalima, da pratite analitičke podatke, broj poseta, kvalitet poseta, demografske analize i još mnogo toga. Uz to ćete dobijati i redovna istraživanja tržišta i javnog mnjenja kojima je u središtu pažnje vaš proizvod ili brend.
O digitalnom marketingu se ne može govoriti a da se ne spomene Facebook. Svi znaju da je ovo kompanija u čijem je posedu, pored najpopularnije društvene mreže, i Instagram, ali i WhatsApp.
Zato je Business Manager ključni alat u promociji svakog brenda, jer je ovo jedna platforma kroz koju ćete moći da upravljate svim segmentima svoje kampanje, ali i da pratite analitiku vezanu za ove kanale komunikacije.
Pored toga što je izvrstan izvor znanja za sve digitalne oglašivače, Buffer je i alat koji im olakšava svakodnevni posao. Kako biste se upoznali sa najnovijim trendovima u javnim komunikacijama, prođite kroz blog na ovom sajtu, a potom isprobajte i sam program.
Pored toga što omogućuje automatizaciju procesa objavljivanja sadržaja, kroz Buffer možete optimizovati i svoj kanal na Instagramu tako da vam generiše veći broj prodaja, i to sve kroz link na vašem profilu.
Ovo je samo jedna od opcija koje su vam na raspolaganju. Naravno, kao i svi ostali alati, i ovaj nudi detaljnu analitiku za Facebook, Instagram i Twitter i nudi preporuke za to kako se može generisati veći broj interakcija i kako možete pokrenuti ljude.
Influenseri i napredni korisnici Instagrama znaju koliko je za ovu mrežu važan kvalitetan plan objava i personalizovani feed, odnosno izgled kompletne stranice.
Later im omogućava upravo to: da kreiraju planove na jednostavan način, prevlačenjem vizuelnih rešenja i pravljenjem kalendara objava.
Ne samo što je segment planiranja olakšan, već ova aplikacija podržava ono što ni jedna druga ne može – zakazivanje objava na Instagramu. Ukoliko sarađujete sa influenserima ili i sami jeste jedan od njih, ovo je aplikacija koju morate imati i koristiti.
Naučite kako
Nije dovoljno samo imati kvalitetan alat. On će unaprediti vaše znanje i daće vam više vremena za osmišljavanje strategiije nastupa. Ali znanje i tehnike upravljanja marketinškim kampanjama ne dolaze s alatom. Njima takođe ne možete ovladati na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već morate posvetiti najmanje dvanaest meseci usavršavanju kroz rad na realnim projektima, uz pomoć mentora.
Upišite internet marketing i naučite sve što vam je neophodno pre nego što pređete na automatizaciju.
Tagovi: