Twitter je društvena mreža koja ima specifičnu ciljnu grupu. Ona se dosta razlikuje od onih koje ćete pronaći na platformama kao što su Instagram i Facebook.
Ljudi na ovoj mreži žele da čuju nešto novo, da učestvuju u diskusiji, da pokažu i iskažu svoje mišljenje i da steknu neku vrednost.
Zato se sadržaj za ovu mrežu formira na dosta drugačiji način od ostalih sadržaja, jer je njegov ključ – informacija koju ćete ponuditi. Uvek imajte u vidu da je ovo mesto na kome se saznaju i uče novosti.
Iako nije uvek reč o edukaciji, definitivno je reč o informisanju javnosti.
U tome su izuzetno uspešni i profesionalci iz različitih oblasti, pa i iz marketinga. Oni koriste svoje profile kako bi upoznali ljude sa različitim inovacijama na tržištu i kako bi im pomogli da kreiraju svoju strategiju.
Ako se bavite marketingom, evo koga bi možda već danas trebalo da počnete da pratite.
Rand Fishkin
Ukoliko ste zainteresovani za SEO, onda obavezno posetite profil ovog profesionalca koji veći deo svojih sadržaja posvećuje upravo temi optimizacije za internet pretraživače. Mnogi tvrde da je on jedna od najbitnijih i najuticajnijih osoba u ovoj oblasti, posebno imajući u vidu da je osnivač popularnog alata za optimizaciju sajtova Moz.
Pored toga što je znalac za SEO, on objavljuje tvitove i o marketingu na društvenim mrežama, o oglašavanju na ovim kanalima i o promociji brendova.
Iako deo svog profila posvećuje privatnim sadržajima, veliki deo onoga što deli vezan je za posao i sigurno će vam biti od koristi.
Neil Patel
Ako se bavite marketingom, sigurno ste čuli njegovo ime.
Što se oglašavanja tiče, za gotovo svaki savet koji vam je potreban, na Googlu će vam se prvo prikazati ovo ime kao izvor, pa tek onda sve ostalo. Forbs (Forbes) ga je proglasio jednim od top-10 oglašivača i marketinških stručnjaka. Na toj poziciji stabilno stoji već godinama.
Njegov profil na Twitteru je informativan i edukativan. Ako ga budete pratili, svakodnevno ćete dobijati nove informacije koje vam mogu biti bitne za razvoj vašeg brenda.
Bilo da je reč o SEO, društvenim mrežama ili sveobuhvatnim marketinškim strategijama – Nil Patel će imati šta da kaže o svakoj temi koja vas zanima.
Larry Kim
Još jedan izvršni direktor (CEO) i osnivač alata za mobilno oglašavanje Mobile Monkey ima jedinstven profil koji će vam pomoći na različitim nivoima.
On svakoga dana deli različite informacije o novinama na tržištu u marketingu, kao i različite liste najnovijih alata za automatizaciju, oglašavanje ili kreiranje strategija.
Prateći njegov profil možete dobiti inspiraciju za neki novi projekat, naučiti za šta je najbolje da koristite koju društvenu mrežu i doći do ideje kako da formirate sadržaj na postojećim kanalima kojima upravljate.
Ann Handley
Content marketing, odnosno marketing sadržaja, jeste nešto što u našoj zemlji tek počinje da dobija na značaju. Razlog je razvoj IT sektora, koji najviše novih klijenata stiče upravo zahvaljujući ovakvom vidu promocije.
En Hendli je pravi majstor svog zanata i radi kao direktorka sadržaja u kompaniji Marketing Profs.
Prateći je naučićete kako da pišete, zašto da pišete i šta da pišete a da svoju ciljnu grupu zainteresujete dovoljno da se do kraja zadrži na vašem tekstu i preduzme akciju koju od njih očekujete.
Naučite kako
Nije dovoljno da samo pratite ove stručnjake, ukoliko ne znate kako da primenite njihove savete. Za to vam je potrebna ozbiljna teorijska osnova i praksa, koju ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci.
Za učenje postavljanja strategije, osmišljavanja sadržaja, pravljenje kalendara objava i još mnogo drugih oblasti kojima morate ovladati, neophodna je barem godina učenja uz pomoć mentora koji imaju višegodišnje iskustvo u tom poslu.
Zato upišite obuku za internet marketing i zakoračite u svoju novu budućnost.
(Promo - tekst / Foto: Promo)