Čini se da danas gotovo da ne postoji brend koji se nije na neki način upustio u oglašavanje, bilo da je reč o tabli sa akcijama ispred frizerskog salona, objavi na društvenim mrežama, oglasu za izdavanje stana na digitalnom portalu ili o nekoj drugoj vrsti komunikacije koja ima za cilj da proda određeni proizvod ili donese neki profit.
Međutim, iako ih je svakoga dana sve više, broj ne znači da su sve promocije kvalitetne i da će svaka uspeti da dopre do krajnjeg korisnika.
Ono što izdvaja najbolje jeste dizajn i kvalitet teksta koji će se naći na oglasu.
Realizovati kvalitetan oglas podrazumeva tim profesionalaca koji će raditi na njemu. Ako želite da se i sami upustite u osmišljavanje oglasa, evo kako to treba da učinite.
Fokusirajte se na prednosti
Marketinški eksperti znaju nešto što preduzetnici i menadžeri brenda često ne znaju: ljudi vole da čitaju o sebi, a ne o proizvodu. Proizvođači žele da im kažu kako je proizvod napravljen, od kojih materijala, šta sve može i zašto je dobar, ali jedino što ljude zanima jeste: kako će to njima da unapredi život.
Zato se usredsredite na prednosti i primene vašeg proizvoda. Bilo kroz tekst ili dizajn, ali važno je da ljudi steknu viziju o tome kako će njihov život izgledati nakon kontakta sa vašim brendom.
U tome se ogleda snaga vašeg vizuelnog rešenja i teksta.
Koristite humor
Najbolja emocija koju želite da ljudi povežu sa brendom koji zastupate jeste sreća.
Ona se javlja u humorističnim situacijama koje im izazivaju prijatnost i koje žele da ponavljaju stalno iznova. Zato koristite svoje veštine da im na komičan način predstavite to o čemu govorite. Humor se može koristiti i tekstualno, ali i u vizuelnim rešenjima koja kreirate, primera radi isticanjem delova proizvoda.
Pomislite samo na karikature: one nose vizuelni način postizanja humorističnog efekta.
Učinite sve što možete da nasmejete svoje klijente, jer ćete na taj način postići to da vam veruju i da vas se sete u trenucima kada donose odluku o svojoj kupovini.
Držite se jedne poruke
Jedna od najgorih odluka koju možete doneti u marketingu jeste da „ubijete dve muve jednim udarcem”. Činjenica je da samo jednu poruku možete poslati i da sve preko toga može izazvati samo komunikacioni šum.
Držite se jedne ideje koju imate i oko nje izgradite i vizuelnu i tekstualnu objavu koju želite da pošaljete ka ciljnoj grupi. Osnovni cilj vam mora biti da osoba koja vidi vaš oglas zapamti šta ste želeli da poručite: jednu vrednost koja je za njih kao krajnjeg korisnika važna.
Budite efektni
Gde god da plasirate vaš oglas, njegov krajnji cilj je da privuče pažnju. Ukoliko je to na društvenim mrežama, ljudi tamo provode sate ubijajući vreme i tražeći razonodu i nešto za skretanje misli sa obaveza koje imaju.
Zato je neophodno da budete upečatljivi i direktni. Kreativnost je ključ u ovakvim objavama. Samo na taj način možete doći do svojih pravih pratilaca i potencijalnih kupaca koji planiraju da ulože vreme i novac u vas i vaš brend.
Iskoristite svoje umeće i pronađite način da predstavite svoje rešenje tako da ga svi prepoznaju i zapamte.
Naučite kako
Dizajn je sam po sebi kompleksan posao, ali ako u to uključite i poznavanje ljudske psihologije, postaje još teži. Jednom rečju, ne možete ga savladati na kratkim kursevima. Pored potrebe da poznajete dizajnerske alate i tehnike, morate se upoznati i sa primerima, primenama, različitim konceptima i načinima rešavanja problema.
Zato posvetite barem godinu kako biste ovladali svim ovim veštinama uz pomoć ljudi sa iskustvom u tom poslu.
Upišite obuku za grafički dizajn i spremite se za karijeru u kreativnoj industriji.
Foto: Promo