PINTEREST ZA BIZNIS: Evo kako da u 6 koraka kreirate A/B testiranje na Pinterestu

Promo

Bilo da tražite inspiraciju, želite da naučite nešto, potreban vam je savet kako nešto da uradite ili želite da predstavite svetu svoj novi projekat, Pinterest je platforma za vas. Ovde ćete pronaći mnoštvo brendova koji svakodnevno rade na svojoj promociji kroz vizuelne sadržaje.

Čini se kao da je poslovni svet tek nedavno primetio značaj ove platforme, tako da i dalje postoji ogroman prostor koji možete da iskoristite za plasiranje svojih kampanja i oglasnih sadržaja.

Ukoliko se opredelite za Pinterest kao marketinški kanal, važno je da testirate svoje kampanje, kako biste videli koje najbolje prolaze i šta je to što zanima vašu ciljnu grupu.

Da ne biste lutali, predlažemo vam niz koraka kojim možete da postavite i testirate svoje oglase na Pinterestu.

Uspostavite poslovni nalog

Business account, odnosno poslovni nalog, na Pinterestu omogućava vam mnogo više opcija nego klasičan. Pored toga što ćete dobiti pristup analitici i mnogim metričkim podacima, koji će vam pokazati uspešnost vaših objava, takođe ćete dobiti i mogućnost da postavljate svoje oglase. To kao privatni korisnik i dalje ne možete.

Napravite kampanju

Da biste došli do koraka „testiranje”, morate prvo postaviti svoju kampanju. Najpre morate podesiti prvi oglas. Ovaj korak je neophodan kako biste imali preglednu situaciju i čistu početnu stranu na kojoj ćete moći dodatno da eksperimentišete.

Ovo ćete jednostavno uraditi. Dovoljno je da na početnom biznis panelu izaberete meni „Ads” i kliknete na „Create Ad”. Dalje će vas sistem voditi kroz intuitivan proces u kome ćete izabrati svoje ciljeve i definisati šta je to što želite da postignete tom kampanjom.

Promo 
foto: Promo

Podesite ciljnu grupu

Kako biste mogli da dođete do određenih rezultata, morate znati kome želite da uputite svoj oglas. Ko su ljudi kojima se obraćate, čime se bave, kakva su im interesovanja, gde žive, koliko imaju godina, šta inače prate na Pinterestu – sve su to oblasti koje biste morali da znate o svojoj ciljnoj grupi pre nego što pokrenete kampanju.

Neke preporuke ćete dobiti i od samog Pinteresta, a neke ćete unositi sami. Svakako je važno da pokrijete što veći broj ljudi, te da su ciljani potrošači što bolje definisani.

Definišite strategiju oglašavanja

Sada, kada imate podešen veći broj segmenata svoje kampanje, vreme je da odredite koliki ćete deo budžeta uložiti u oglašavanje i koliko će kampanja trajati. Ovo zavisi od vaših mogućnosti i vremenskih ograničenja. Načelno pravilo glasi – koliko uložite, toliko ćete i dobiti, pa se u skladu sa time i ponašajte.

Kreirajte i dodajte oglase koje želite da testirate

Poslednji korak podešavanja je ubacivanje oglasa koje želite da testirate. Ne čekajte poslednji momenat, već ih pripremite unapred. Formulišite tekstove, dizajn i dođite do rešenja za koja mislite da bi ciljnoj grupi bila interesantna.

Dodajte oglase u sekciju „Ads” i podesite sve tako da dobijete najbolje rezultate (linkovi, sajt, poruke).

Lansirajte i posmatrajte

Sada, kada imate sve spremno, ostaje vam samo da izaberete oglase i dizajn koji ste pripremili, kliknete na dugme „Launch” i posmatrate proces. Narednih nekoliko sati i dana pažljivo posmatrajte kako se razvijaju stvari i kakvi su rezultati. Zatim izaberite oglas koji vam se čini kao onaj sa najviše potencijala kako biste usmerili na njega svoj budžet i dobili najbolji odziv.

Promo 
foto: Promo

Naučite kako

Pinterest je samo jedna od platformi na kojoj možete promovisati svoje proizvode.

Pored nje, tu su i Instagram, Fejsbuk, Tiktok, Snepčet i još mnogo drugih koji nude sjajne opcije po dobrim cenama. Kako biste mogli da se bavite unovčavanjem društvenih mreža, potrebno vam je znanje i iskustvo. Ni jedno ni drugo ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci.

Za ovladavanje ovim veštinama neophodno vam je mentorstvo onih koji imaju ozbiljno iskustvo iz prakse i minimum godinu dana rada i učenja.

Zato upišite obuku za internet marketing i zakoračite ka svojoj novoj karijeri.

Foto: Promo