Pandemija koronavirusa nametnula je nova pravila i nove trendove i u sferi umetnosti. Međutim, Beogradska filharmonija je odlučila da se ne miri s nametnutim ograničenjima, pa ovih dana, kako saznajemo, pokreće jedan sasvim novi trend - njen repertoar će se, naime, u novoj sezoni slušati na najneverovatnijim mestima.
Uzbudljiva sezona
- Novi slogan Filharmonije je "Muzika svuda". Ovo će biti najuzbudljivija sezona do sada, jer kad se ne može gotovo ništa, Filharmonija uspeva nemoguće, da je slušaju - svi. Tako će se snimci repertoara Beogradske filharmonije, koji je prethodno orkestar izveo na koncertima u svojoj sali, slušati u marketima "Deleza", poslovnicama Telekoma, poštama, određenim bankama... I sve to ne samo u Beogradu već i širom Srbije. Ovo je zaista nešto neviđeno kod nas - otkriva izvor Kurira blizak Filharmoniji. Iz Filharmonije juče nisu ni potvrdili, ni demantovali naša saznanja.
Možda i u liftovima
Podsetimo, Beogradska filharmonija je u nedelju priredila iznenadni koncert u Knez Mihailovoj ulici povodom početka svoje koncertne sezone. Nakon što je prethodne tri večeri muziku Mocarta slušala publika u ograničenom broju u sali Filharmonije, u nedelju su je orkestar i šef-dirigent Gabrijel Felc izveli na ulici, na oduševljenje svih prolaznika.
ž
- Ovim nastupom otkrivamo poruku nove sezone, a to je "Muzika svuda". Beogradska filharmonija se neće slušati samo u koncertnoj dvorani, vodite računa kad budete ulazili u liftove, možda ćemo biti i tamo - rekao je tada direktor Filharmonije Ivan Tasovac.
Kurir/ Boban Karović, Foto: Marko Đoković