Direktna Banka je, idući u korak sa procesima digitalnih inovacija, korisnicima debitnih i kreditnih kartica, kao i kredita Banke, stavila na raspolaganje novi multifunkcionalni uređaj - pametni bankomat, koji je od danas dostupan u okviru ekspoziture u Makedonskoj ulici broj 4, u Beogradu. Klijentima će do kraja godine biti dostupno ukupno osam ovakvih bankomata, u okviru najprometnijih ekspozitura Banke.
Na pametnom bankomatu građanima je, uz standardne usluge, omogućeno da prenose sredstva u dinarima, evrima, švajcarskim francima, američkim dolarima i britanskim funtama sa ličnih računa u okviru Banke, da podižu ili uplaćuju dinare i evre, vrše bezgotovinsko, kao i gotovinsko izmirenje rata kredita ili kreditne kartice, obavljaju menjačke poslove, kao i da brzo i lako promene PIN kod.
Korisnici kredita na prodajnom mestu partnera Direktne Banke koji ne poseduju platnu karticu, kao ni tekući račun, na pametnom bankomatu mogu da provere stanje dospelih obaveza i izvrše gotovinske uplate rata POS kredita.
Dodatne funkcionalnosti imaju i poslovni korisnici kojima su na raspolaganju usluge poput upita stanja, isplate sredstava, uplate pazara i promene PIN koda.
„Prioritet Direktne Banke jesu kvalitetna usluga i zadovoljan korisnik. Naše nastojanje je da unapredimo korisničko iskustvo i to radimo u svim segmentima poslovanja. Važno nam je da obezbedimo uslugu koja će da pravovremeno odgovori na individulane potrebe klijenta i obezbedi mu dodatne vrednosti. Pametnim bankomatima omogućili smo nove, funkcionalne usluge koje značajno štede vreme i poslovanje sa Bankom čine jednostavnim, značajno bržim i ugodnijim“ – istakao je Aleksandar Mihailović, direktor Sektora digitalnih kanala.
Direktna Banka će i u narednom periodu nastaviti da ulaže u razvoj i primenu pametnih bankarskih rešenja i inovacija koje će nekim tradicionalnim uslugama, poput onih na bankomatima, dati nove mogućnosti i obezbediti nove servise i aplikacije.
(Promo tekst / Foto: Promo)