AGENCIJA OPLJAČKALA TURISTE! Ostali i bez para i bez aranžmana! Putinicima govore da budu srećni ako dobiju 15 ODSTO OD PARA!
„MM turs“ iz Niša neće da vrati novac stotini putnika koji su ostali bez uplaćenog putovanja, a „Milenijum osiguranje“ podnelo je krivičnu prijavu protiv vlasnice, za koju tvrdi da je imala sredstva na računu, ali da je stečajem sve htela da prevari i zadrži tuđi novac
Više od 100 putnika agencije „MM turs“ iz Niša ne samo što je ostalo bez uplaćenih putovanja nego ne mogu ni da povrate uplaćeni novac! Nakon odštetnog zahteva koji je ova agencija podnela „Milenijum osiguranju“, kod kog je imala polisu, ta osiguravajuća kuća navodi da je ustanovila da je vlasnica agencije na računu imala novac, ali da je namerno htela da firmu otera u stečaj i protiv nje je podneta krivična prijava.
Marijana Andrejić je u Agenciji za privredne registre (APR) upisana kao vlasnica „MM tursa“, a kako Kurir nezvanično saznaje, te poslove vodio je njen suprug Milan Andrejić, koji je preminuo od kovida 19.
Smrt vlasnika
U „Milenijum osiguranju“ objašnjavaju za Kurir da su sa agencijom „MM turs“ iz Niša imali zaključenu polisu osiguranja kojom su obuhvaćeni rizici insolventnosti i odgovornosti agencije za štetu prouzrokovanu putniku s periodom trajanja od 1. januara do 20. septembra 2020.
- U momentu smrti vlasnika „MM turs putovanja“, na računima te agencije je bilo više miliona dinara, na dan 29. 7. 2020. svi poslovni računi su i dalje bili aktivni, a agencija je imala u posedu račune za isplatu direktnih davanja po osnovu pomoći privrednim društvima zbog pandemije i bolesti kovida 19. Osiguravajuća kompanija „Milenijum osiguranje“ je zbog toga podnela Višem javnom tužilaštvu u Nišu, posebnom odeljenju za suzbijanje korupcije, krivičnu prijavu protiv njegove supruge, naslednice i nove vlasnice i zakonskog zastupnika agencije, zbog sumnje da je izvršila krivično delo zloupotreba položaja odgovornog lica u sticaju s krivičnim delom prouzrokovanja lažnog stečaja - rečeno je za Kurir iz „Milenijum osiguranja“ i dodato da će se dalje postupanje u odštetnim zahtevima putnika nastaviti odmah nakon okončanja postupka.
Nema šanse
Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača (NOPS), kaže da će ljudi teško izvući svoj novac.
- Moji saradnici su pozvali tu agenciju i predstavili se kao kupci aranžmana. Rečeno nam je da budemo srećni ako nam vrate 15 odsto novca! Ljudi su skupljali pare cele godine, nečije dete je možda trebalo da prvi put u životu vidi more i sada su ostali i bez putovanja i bez novca. Pojedine nepoštene agencije su godinama varale putnike, bankrotirale, pa otvarale nove agencije, a mnoge nisu ni uplatile kompletan iznos polisa osiguranja još od prošle godine, zbog čega osiguravajuće kuće sad i ne mogu da isplate odštete - kazao je Papović za Kurir i dodao:
- Sa druge strane, ima velikih agencija koje već po 20 godine rade pošteno i časno, a stradaju zbog nekih prevaranata. Problem je i u turističkoj inspekciji, ne možete imati tri inspektora za celu Vojvodinu!
Jelena Pronić