IMEJL KOJI PRODAJE: Kreirajte promotivni mejl koji donosi rezultate
Marketinškim kampanjama koje podrazumevaju slanje promotivne elektronske pošte u poslednjih nekoliko godina mnogi stručnjaci predviđali su propast. Međutim, uprkos predviđanjima, ovakav način oglašavanja i dalje donosi izuzetne rezultate.
Kreiranje marketinških mejlova zahteva znanje i veštine. Predstavljamo vam osnovne korake koje je potrebno preduzeti za kreiranje idealnog promotivnog mejla.
Dizajn je važan element
Kako bi e-mail marketinška kampanja bila uspešno sprovedena, potrebno je da vodite računa o brojnim faktorima.
Već i sam dizajn mejla u HTML-u, sa istaknutim pozivom na akciju, mogu znatno uticati na odluku onih koji ga pročitaju. Istraživanja su pokazala da mejlovi sa istim tekstualnim sadržajem, ali drugačijim dizajnom imaju rezultate koji se potpuno razlikuju.
Ljudi bolje reaguju na personalizovane mejlove
Kada dobiju mejl u kome se u naslovu ili na početku spominje njihovo ime, šanse da će primaoci pročitati poruku do kraja mnogo su veće.
Iako se takvi mejlovi najčešće prilagođavaju kroz poseban softver pravljen za masovno slanje na ogroman broj adresa, personalizovanu elektronsku poštu ljudi percipiraju kao namenjenu isključivo njima, što povećava vaše šanse kao oglašivača.
Pronađite sadržaj koji odgovara vašoj ciljnoj grupi
Kako biste došli do idealnog sadržaja mejla koji će biti zanimljiv vašoj ciljnoj grupi neophodno je da na početku kampanje napravite istraživanje. Saznajte šta dobro prolazi kod većine onih kojima želite da predstavite svoje proizvode ili usluge.
Ovakva praksa znači da ćete u početku imati i mejlove na koje vaša ciljna grupa nije dobro reagovala, ali analiza neuspešnih mejlova pomoći će vam da ih u narednom periodu unapredite.
Uložite vreme u pisanje naslova
Naslov imejla je nešto preko čega mnogi olako prelaze, a upravo od ove stavke umnogome zavisi broj ljudi koji će otvoriti elektronsku poštu.
Pod kvalitetnim naslovom podrazumeva se onaj koji primaocima nudi potrebne informacije, ali ih istovremeno inspiriše da otvore mejl i saznaju više o vašoj ponudi
Kako da privučete pažnju? Prilikom kreiranja naslova koristite glagole kojima ćete objasniti primaocima šta sve mogu da dobiju od vaše marketinške kampanje.
Istaknite prednosti vaše kampanje
Prilikom pisanja promotivne pošte, umesto na karakteristike proizvoda ili usluge koju nudite, stavite akcenat na dobrobiti i koristi od tih proizvoda koje će zanimati vašu ciljnu grupu.
Drugim rečima, izbegavajte da pričate o vašoj kompaniji i okrenite se tačkama koje odgovaraju na pitanje zašto bi neko trebalo da kupi pojedini proizvod ili uslugu.
Budite kratki i jasni
Zapamtite i da promotivni mejlovi ne smeju da budu predugački. Ogroman je broj onih koji neće ni otvoriti promotivne mejlove. Čak i kada to učine, mnogi neće biti spremni da odvoje vreme neophodno za čitanje dugog pisma.
Zato se potrudite da budete što sažetiji u iskazu i da navedete samo ono što smatrate najvažnijim za prodaju.
Stručnjaci za internet marketing potrebni su svim kompanijama
S obzirom na to da je bez interneta danas nemoguće zamisliti poslovanje bilo koje kompanije, online marketing i stručnjaci za rad u ovoj oblasti postali su veoma traženi na tržištu. Znanja i veštine koje imaju eksperti za online marketing nisu garancija samo za dobijanje posla, već i za odličnu zaradu.
Ukoliko i vi vidite sebe u pomenutom sektoru, do potrebnog obrazovanja koje će vam omogućiti radno mesto možete stići već posle godine školovanja. U tom periodu uz učenje po posebnom programu usvojićete sva neophodna znanja koja će vam omogućiti uspešnu karijeru u kreiranju i realizaciji marketinških kampanja na internetu.
Foto: Promo