VIŠE POSETA NA ZVANIČNOJ STRANICI: Povećajte posetu putem korporativnih profila na društvenim mrežama

Promo

Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama spadaju među najefikasnije tehnike za povećanje saobraćaja na zvaničnim web sajtovima kompanija. Najpopularnije društvene mreže predstavljaju odličan teren za privlačenje novih korisnika. Stručnjaci koji se profesionalno bave vođenjem korporacijskih profila predražu korake koje bi trebalo da preduzmete kako biste i sami iskoristili potencijal društvenih mreža.

Sponzorišite objave

Oglašavanje na društvenim mrežama spada među najjeftinije vidove promocije, ali to ne znači da ulaganja nisu neophodna. Naravno, možete pokušati da se reklamirate na društvenim mrežama i bez bilo kakvih ulaganja, ali na taj način nećete mnogo proširiti mrežu vaših pratilaca, što je jedan od najvažnijih ciljeva ovakvih kampanja.

Sa druge strane, ako se odlučite da sponzorišete vaše postove tako da postanu vidljivi širem krugu ljudi, broj vaših pratilaca će se vrlo verovatno drastično povećati.

Promo 
foto: Promo

Prilagodite profesionalni profil

Da biste pokrenuli bilo koju marketinšku aktivnost neophodno je da imate doteran profil na svim društvenim mrežama. Profesionalizam je važan u svakom poslu, pa tako i u vođenju kompanijiskih profila na Facebooku, Twitteru ili Instagramu.

Zato se potrudite da posetioci na vašim profilima mogu lako da pronađu sve informacije koje ih zanimaju pre nego što posete zvanični sajt.

Održavajte komunikaciju sa pratiocima

Jedna od najboljih strategija za povećanje saobraćaja na vašem sajtu jeste održavanje konstantne interakcije sa pratiocima. Redovnim odgovaranjem na njihova pitanja i komentare ostavićete utisak ozbiljne kompanije kojoj je stalo do potrošača. Na taj način će se broj pratilaca s vremenom povećavati, što će automatski doprineti tome da više ljudi vidi vaše reklame i preko njih poseti zvaničnu web stranicu.

Budite kreativni

Vođenje društvenih mreža je posao koji zahteva kreativnost. Potrudite se da prilikom smišljanja vaših objava dopadljivim sadržajem motivišete pratioce.

Kako biste u tome bili uspešni neophodno je da otkrijete koji sadržaji su privlačni vašoj ciljnoj grupi. Dobar tekst nije dovoljan. Zanimljivi komentari i objave zahtevaju idealnu fotografiju ili video-sadržaj koji će pratioce navesti na interakciju.

Promo 
foto: Promo

Društvene mreže – odlična prilika za posao

Svakodnevno prisustvo ogromnog broja ljudi na društvenim mrežama uticalo je na to da marketinške aktivnosti na Facebooku, Twitteru i drugim platformama postanu neophodne za izgradnju brenda svake kompanije.

S obzirom na to da od reklamiranja na društvenim mrežama uveliko zavisi i profitabilnost poslovanja, jasno je zašto kompanije žele da angažuju isključivo obučene stručnjake za obavljanje ovakvih zaduženja.

Korisne veštine koje će vam garantovati posao u pomenutoj oblasti možete steći već posle godinu dana školovanja, a kako je tražnja na tržištu ogromna, velika je verovatnoća da ćete uz usvojena znanja vrlo brzo pronaći radno mesto o kojem ste maštali.

Promo tekst