Pokrivenost kablovske televizije u Srbiji gotovo je apsolutna i gledaocima se nudi skoro 300 TV kanala, među kojima je od 3. oktobra i najnoviji domaći kanal RED TV.
Zahvaljujući influenserima koji su se sa društvenih mreža preselili na velike ekrane kao i zanimljivom, trendi i zabavnom sadržaju koji plasiraju gledaocima kroz najrazličitije formate i aktuelne teme, RED TV uspela je da privuče pažnju auditorijuma u Srbiji za samo desetak dana od početka emitovanja.
Televizija koju su stvorili nosioci internet generacije, prema istrazivanju agencije Nielsen, jedine zvanicne agencije za istrazivanje TV gledanosti - našla se u ovom kratkom periodu na desetoj poziciji liste najgledanijih TV kanala u Srbiji, ukljucujuci i nacionalne televizije. Ako nastavi ovim tempom, RED TV za manje od mesec dana će se naci u grupi od pet najgledanijih telelvizija u Srbiji, ukljucujuci sve nacionlane i kablovske TV stanice.
Ono sto ovu mladu televiziju čini sada već apsolutnim liderom među kablovskim kanalima je broj gledalaca tokom celog dana, koji prevazilazi SVE kablovske kanale u Srbiji i iznosi vise od pola miliona gledalaca svakog dana. Pored toga, u udarnim terminima od 20 časova do ponoći RED TV na teritoriji Beograda u grupi gledalaca od 20 do 45 godina ima udeo u gledanosti od 3.5%, što je čak dva puta više od kanala sa nacionalnom frekvencijom.
RED TV je za kratko vreme osvojila najveću armiju gledalaca među kablovskim kanalima, a pored totala, beleži odlične rezultate u posebnim grupama gledalaca. U kategoriji gledalaca od 15 do 49 godina udeo u gledanosti dostiže i neverovatnih 10 odsto auditorijuma u pojedinim terminima. Kada govorimo o grupi gledalaca starosti od 15 do 29 godina, RED TV zauzima 8. poziciju na listi najgledanijih kablovskih kanala, dok se u grupi publike koja ima više od 50 godina našla na 9. mestu.
Nova, mlada, harizmatična, popularna lica i emisije "Ustanak", "Prerano sa Žoržom i Ignjatom", "Pitam za druga", "Studio Jam", "Rap&Roll", "Kimi's Life", kratke forme "Tiktoker", "5 grama Instagrama", "Youtuber", "RE: Twitter", "Whatsuuuup" i mnoge druge, kao i najbolji filmski program učinili su RED TV najpopularnijom televizijom za mlade i sve koji se tako osećaju. Praćenje najnovijih trendova RED TV-u je imperativ, kao i osluškivanje publike koja je svakodnevno sve brojnija. Prelazak najistaknutijih influensera sa društvenih mreža na televiziju, pokazao se ne samo inovativnim, već i više nego uspešnim potezom. RED TV je na svom samom početku, ali ne namerava da prestane da niže uspehe, kao i kvalitet svog programa, sto je najveci deo stanovnistva u Srbiji, ali I region vec prepoznao.