Nemački proizvođači automobila i dobavljači pripremaju se za prekid proizvodnje u drugom talasu korone, a nastaviće da rade iduće godine.
Ovog puta problem je nastao sa elektronskim komponentama, što se događa zbog brzog ekonomskog oporavka u Kini.
S obzirom na to da se automobilska industrija, posebno u Kini, oporavlja brže nego što se očekivalo nakon smirivanja pandemije, posebno počinju da nedostaju poluprovodnici, saopštio je dobavljač Kontinental.
Folksvagen se plaši prekida proizvodnje u kineskoj automobilskoj industriji zbog "uskih grla".
Zbog pandemije korone, isporuka računarskih čipova za određene elektronske komponente postala je nesigurna, objavio je Folksvagen u Kini, a problem pogoršava brzorastuća potražnja za vozilima u Kini.
Kontinental je saopštio da će, iako su proizvođači poluprovodnika već proširili svoje kapacitete zbog neočekivane potražnje, dodatne količine biti dostupne tek za šest do devet meseci.
"Uska grla" u isporuci mogu da se očekuju i u narednoj godini.
Kurir.rs/Tanjug