BCG Digital Strategy Cup 2020

SJAJAN USPEH: Studenti Ekonomskog fakulteta osvojili tri medalje u Bostonu

Foto: Zorana Jevtić

Pobednici će pored vrednih nagrada dobiti ponudu za zaposlednje i praksu

BEOGRAD - Studenti Ekonomskog fakulteta osvojili su tri medalje na takmičenju Bostonske konsultantske grupe "BCG Digital Strategy Cup 2020" - zlatnu medalju osvojio je Filip Mikanović, drugo mesto pripalo je Ivanu Grguroviću, a treće mesto zauzeo je Stefan Mijalčić sa svojim timom.

Takmičari iz zemalja regiona učestovali su u simulaciji poslovnih transakcija, a njihov zadatak bio je da kroz evaluaciju rada kompanije daju preporuku ,"Private Equity fondu" da li da kupe kompaniju ili ne.

Osnovni zadatak studije slučaja koji su rešavali takmičari bio je istraživanje tržišta suplemenata u ishrani, kao što su multivitamini, vitamini i probiotici.

Neophodno je bilo da se predstavi konkurencija i pozicija targetirane kompanije na tržištu.

Kroz evaluaciju biznis plana i analizu finansijskih i operativnih indikatora kompanije bilo je potrebno da se zaključi koliko su očekivanja i predviđanja targetirane kompanije realna.

Filip Mikanović, bivši student sa smera Economics and Finance i alumnista EKOF Case Study Club, kazao je da je sa takmičenja najveći utisak ostavila realna simulacija jednog radnog dana u vodećoj konsultantskoj kući, odnosno rad pod pritiskom, brzo donošenje odluka, kompleksna tematika i dinamična timska atmosfera.

"Drago mi je da sam ovom prilikom upoznao i imao priliku da radim sa uspešnim studentima iz regiona, kao i da zajedno sa kolegama sa Ekonomskog fakulteta najbolje moguće predstavim naš fakultet", izjavio je Mikanović.

Osim Mikanovića, Ivana Grgurovića, studenta master programa Kvantitativne finansije i alumnisti EKOF Case Study Club, Mijalčića - studenta sa smera Economics and Finance i član EKOF Case Study Club, među studentima Ekonomskog fakulteta učestvovali su Nikola Fras, Anastasija Lončarević, Jelena Vlainić i Aleksa Antić.

BCG Digital Strategy Cup 2020 ima za cilj da približi studentima due dilligence, dubinsku analizu, kao jedan od ključnih koraka u procesu kupovine kompanije.

Izabrana 24 studenta predvodili su mentori, iskusni konsultanti, a žiri je bio sastavljen od partnera i direktora. Pobednici će pored vrednih nagrada dobiti ponudu za zaposlednje i praksu.

(Kurir.rs/Tanjug)