Marketing je neizostavni deo strategije svake kompanije. Marketing podrazumeva mnogo više od sporadičnih oglasa i promotivnih materijala. Zašto je tako saznajte u nastavku.
Od marketinške kampanje zavisi profit
Kompanije koje nemaju na odgovarajući način osmišljene marketinške kampanje osuđene su na propast čak i u slučaju da imaju kvalitetne proizvode ili uslugu koju nude potrošačima. Drugim rečima, ukoliko želite da ostvarite bilo kakav profit, morate imati plan kojim ćete svoje poslovanje predstaviti širokom krugu ljudi.
S druge strane, marketinške kampanje mogu da izazovu kontraefekat. Prilikom njihovog kreiranja potreban je veliki oprez, jer svaki pogrešan korak može ostaviti loš utisak na potrošače, i tako ih zauvek udaljiti od vaših proizvoda.
Reklama menja utisak potrošača i podstiče svest o brendu
Kada jednom predstavite svoju uslugu ili proizvode, vaša kompanija će početi da gradi reputaciju, što će uticati i na povećanje obima poslovanja. Sa druge strane, pojavljivanje na radaru potrošača doprineće tome da se o vašoj kompaniji govori i ne samo na vašu inicijativu.
Širenje pozitivnog utiska među potrošačima, odnosno takozvana reklama „od usta do usta” jedan je od najefikasnijih tipova promocije. Pored toga što će zahvaljujući marketinškim kampanjama širok krug ljudi saznati za vaše proizvode, reklame će uticati i na izgradnju brenda kod potrošača.
Marketing stvara zdravu konkurenciju
Reklama određenu kompaniju svrstava među druga preduzeća koja se takođe bave sličnom vrstom poslovanja. Na ovaj način stvara se zdrava konkurencija među kompanijama, koja ih istovremeno tera da usklade svoje cene i unaprede ponudu kako bi se istakli u odnosu na druge.
Oblast u koju se ulaže mnogo novca
S obzirom na uticaj koji marketing ostavlja na efikasnost poslovanja, ne čudi što velike kompanije često izdvajaju ogromne količine novca za marketinške kampanje. Međutim, kombinovanjem nekoliko različitih marketinških formi moguće je uštedeti na reklamnim kampanjama, a opet ostvariti značajne rezultate.
Obrazovanje iz oblasti marketinga – prečica ka uspehu
Finansijska dobit koja se ostvaruje zahvaljujući marketingu uticala je da se sve više pažnje posvećuje izučavanju novih tehnika i alata za kreiranje što kvalitetnijih reklama. Marketinški stručnjaci koji poseduju sva znanja i veštine za kreiranje efikasnih kampanja izdvajaju se po svom obrazovanju od konkurencije i brzo pronalaze posao. Danas retko koja kompanija sebi može da priušti da nema barem jednu osobu zaduženu za marketing. Upravo ovakav razvoj situacije uticao je na to da kvalitetno obrazovanje iz oblasti marketinga pod vođstvom mentora postane prečica ka dobijanju odlično plaćenog posla.
Promo tekst