DŽEHVIN DEČKO UNOVČIO VEZU: Nino ZARAĐUJE zbog Teodore, evo koliko sad KOŠTA jedna njegova OBJAVA!

Printscreen/Premijera

Nino Čelebić kao košarkaš bio je poznat isključivo pasioniranim ljubiteljima tog sporta, jer nije igrao za velike klubove, ali otkako je u vezi sa Teodorom Džehverović, njegova slava je vrtoglavo porasla.

ATA images 
foto: ATA Images

Najbolji dokaz za to jeste njegov Instagram profil. Ne samo da je za nekoliko meseci udvostručen broj ljudi koji ga prati na toj društvenoj mreži već je i sve više onih koji žele da ih Čelebić reklamira.

Svaka druga objava na košarkaševom Instagram nalogu je reklama, najčešće su u pitanju manje poznati modni brendovi kojima je potreban takav vid marketinga. Nino pozira i slika se u njihovim modelima, jaknama, pantalonama, džemperima, patikama, i toplo preporučuje i drugima da ih isprobaju. Naravno, on to ne radi za džabe. Kako smo saznali od ljudi iz Čelebićevog bliskog okruženja, on za svaku objavu dobije oko 200 evra, a s obzirom na to da ih nedeljno ima i po pet, to znači da na mesečno nivou od reklamiranja zarađuje po nekoliko hiljada.

Svakako, ovo je vrlo isplativ biznis i sasvim je izvesno da Nino od toga zarađuje više nego od svog primarnog posla, a kako stvari stoje, verovatno će prihodovati još više jer je potražnja za njim kao modelom sve veća.

Printscreen/Instagram 
foto: Printscreen/Instagram

Ali kažu oni koji ih poznaju da ništa od toga ne bi bilo da nije s Teodorom. Ona često kači na Instagram njihove slike, pa je svog dečka i promovisala. A on je iskoristio šansu, pa se kroz tu vezu unovčio.

Printscreen/Instagram, ATA images 
foto: ATA Images, Printscreen/Instagram

Inače, Teodora je jedna od popularnijih pevačica na Instagramu, gde ima 1.100.000 pratilaca. Ona takođe zarađuje na isti način, s tim što ona ima manje reklama, ali je objava na njenom Instagram profilu za oglašivače znatno skuplja i bira s kim će sarađivati. Ona je otišla i korak dalje, pa svojim fanovima i pratiocima naplaćuje i video-čestitke za rođendane i druge proslave, i to po ceni od 500 evra. Kada je javnost saznala za to, pevačica se pravdala time da od nečeg mora da živi jer već mesecima ne nastupa zbog pandemije virusa korona, a osim javnosti, njen postupak osudile su i brojne kolege, među kojima su i Sloba Radanović i Kaća Grujić. Pokušali smo da dobijemo Ninov komentar, ali je njegov broj poznat redakciji bio nedostupan.

Najplaćenije

Anastasija i Luna rekorderke

U poslednje vreme sve više se priča o tome da zvezde zarađuju ogromne iznose od reklamiranja na društvenim mrežama, pa se neko dosetio da napravi aplikaciju pod nazivom Instagram kalkulator, koja se bavi merenjem kvaliteta i cena objava popularnih korisnika.

foto: Damir Dervišagić

Na osnovu njihove procene, najbolje prolazi Anastasija Ražnatović, čija objava na Instagramu košta više od 2.000 evra, a odmah potom je i Luna Đogani sa 1.750. Naravno, u praksi nije uvek tako. U slučaju Đoganijeve, kako je i sama priznala, od reklama na pomenutoj društvenoj mreži mesečno zaradi i do 8.000 evra.

PRIDRUŽI SE KURIR VIBER ZAJEDNICI

Kurir.rs/ Jelena Stuparušić/ Foto: Printscreen