ISPUNJEN CILJ: ZAJEČARSKO PRIKUPILO 100.000 OBROKA UGROŽENIM GRAĐANIMA SRBIJE

Promo

Ponosni na tradiciju darivanja koju negujemo kroz brend Zaječarsko, sa zadovoljstvom želimo da podelimo da smo održali obećanje i uz pomoć potrošača Zaječarskog piva prikupili sredstva za kupovinu 100.000 obroka ugroženim građanima Srbije.

U saradnji sa Bankom hrane akcija "Zajedno za obroke" trajala je 1. oktobra do 14. decembra, tokom koje su nabavljeni paketi hrane koji će biti dostavljeni u više hiljada porodica iz naše zemlje.

Paketi su sadržali najvažnije prehrambene proizvode, a spisak artikala napravljen je u dogovoru sa nutricionistom.

"Želimo da se zahvalimo timu Zaječarskog piva što su prepoznali potrebu da se učini nešto lepo za one koji nisu u mogućnosti da sebi priušte osnovne životne namirnice. Kada smo krenuli u akciju "Zajedno za obroke" znali smo da ćemo da napravimo dobru stvar, i drago nam je što je cilj ostvaren. Zadovoljni smo što veliki broj naših korisnika ima obezbeđenu hranu. Podela će biti izvršena u prvoj polovini januara.", rekla je Katarina Žigić iz Banke hrane.

Pored Zaječarsko tima koji je potvrdio posvećenost humanitarnim aktivnostima u Srbiji, kao deo tradicije ovog domaćeg brenda veliki doprinos dali su i svi zaposleni u pivari, koji su pored humanitarne nacionalne Zaječarsko kampanje ”Zajedno za obroke”, svakodnevno prikupljali osnovne životne namirnice za najugroženije građane Srbije.

"Društvena odgovornost je jedna od okosnica Zaječarsko brenda, kako u prethodnim vremenima, tako i sada. U skladu sa tim, akcija "Zajedno za obroke" predstavlja inicijativu putem koje želimo da pomognemo onima kojima je to najpotrebnije. Zahvalila bih se svim potrošačima Zaječarskog piva što su svojim učešćem podržali projekat i pomogli da se ostvari zajednički cilj", rekla je Neda Đokić, direktorka marketinga kompanije HEINEKEN Srbija.

(Promo - tekst / Foto: Promo)