Komunalni radnici su na ulicama 24 časa dnevno bez obzira na praznike i vremenske uslove, kako bi Beograd održavali čistim
BEOGRAD - JKP Gradska čistoća je danas oštro osudila besramni pokušaj korisnika društvene mreže "TikTok" koji se predstavlja pod nadimkom "ludibratt", da zarad sopstvene popularnosti pokuša da ponizi komunalnog radnika tog preduzeća.
Gradska čistoća navodi da je tiktoker na svom profilu objavio video zapis u kom se najpre podsmeva, a zatim s leđa pritrčava komunalnom radniku i otima mu iz ruku metlu i đubrovnik, i to u trenutku u kom zaposleni obavlja svoj posao u Knez Mihailovoj ulici u centru Beograda.
- Iako ovaj video zapis više govori o ličnosti koja se javnosti predstavlja kao ludibratt, nego što ponižava našeg komunalnog radnika, moramo reagovati u ovakvim situacijama. Nažalost, svedoci smo čestih verbalnih, ali i fizičkih napada na radnike Čistoće, što je nedopustivo, jer se radi o ljudima koji obavljaju odgovoran, ali iznad svega težak posao", izjavio je direktor "Gradske čistoće" Marko Popadić.
On je podsetio da su komunalni radnici na ulicama 24 časa dnevno bez obzira na praznike i vremenske uslove, kako bi Beograd održavali čistim.
" Sramotno je što nekome predstavlja zadovoljstvo ili smatra duhovitim pokušaj da ponizi nekoga ko časno, pošteno i vredno radi u korist svih građana Beograda", istakao je on.
Kako se ovakav incident u budućnosti ne bi ponovio JKP Gradska čistoća će u cilju zaštite zaposlenih uporebiti sva raspoloživa pravna sredstva kako bi ovaj postupak bio na odgovrajući način sankcionisan.
Iz gradskog preduzeća apeluju na sugrađane da se sa poštovanjem odnose prema ljudima koji svakodnevno brinu o higijeni glavnog grada Srbije, jer oni to zaslužuju posebno ako se objektivno sagleda težina i obim posla koji obavljaju.
U ovom preduzeću ističu da se često odaziva na pozive sugrađana i medija i uzima učešće u različitim projektima pa je ovom prilikom upućen apel korisnikima društvenih mreža da se i oni, ukoliko im je potrebna saradnja sa preduzećem, najpre obrate JKP Gradska čistoća.
Na korisnike društvenih mreža apeluje se i da svoj uticaj iskoriste za pozivanje javnosti na učesće u reciklaži i promovisanju pravilnog odlaganju otpada, i tako daju dobar primer za odgovorno ponašanje koje će mladima u budućnosti doneti mnogo više koristi.
(Kurir.rs/Tanjug)