U trci za pregledima i lajkovima, mladi se upuštaju u razne opasnosti na društvenim mrežama. Osim planetarno popularnog Tik Toka, on line igrica Plavi kit svojevremeno je zaluđivala hiljade tinejdžera. Deca koja su učestovala morala su se seći po rukama i praviti oblik kita, a poslednji u nizu izazova je da se ubiju. Igrica je trajala 50 dana. Nemanja Cvetković, administrator društvenih mreža kaže da deca sa dve, tri, četiri godine već počinju da oponašaju ono što vide na Tik toku. "Izazov na društvenim mrežama je kako kontrolisati sadržaj koji se plasira, posebno za decu. Tik tok je poseban zato što ne postoji mogućnost da se isfiltrira sadržaj. Takođe, u pitanju je nova platforma, pa je i politika privatnosti još uvek u razvoju", navodi on. Tik tok je prvenstveno popularan kod tinejdžera i dece mlađeg uzrasta, pa je i njihov profil u skladu sa mladošću. Dunja Balaban, psiholog naglašava da je uglavnom reč o osobama koje je lakše nagovoriti na nešto što nije dobro za njihovo psihičko zdravlje. "Ulogu ima i stepen inteligencije, ali postoje i oni koji su radoznaliji, otvoreniji i žele svašta da nauče", objasnila je psiholog.
OVDE MOŽETE PRATITI UŽIVO KURIR TELEVIZIJU
Kurir.rs