Revolucija u praćenju vesti

Domaći programeri napravili aplikaciju „Baz monitoring“, kojom se pratesve informacije s društvenih mreža

Kompanija „Ninamedija“ je pre nekoliko dana izbacila na tržište „Baz monitoring“, proizvod za praćenje društvenih mreža.Dragan Radić, vlasnik „Ninamedije“, kaže da je ovo revolucionaran proizvod.

- Zato što ništa takvo do sada nije postojalo na našem tržištu, a nema ga ni u regionu. „Baz monitor“ je aplikacija koja omogućava korisnicima da na lak način dođu do informacija od značaja koje se pojavljuju na društvenim mrežama poput Tvitera i Fejsbuka.

♦ Da li ste sigurni da može da isprati baš sve?
- Apsolutno smo sigurni. Isto tako, pored toga što prati društvene mreže, korisnik može da pronađe sve informacije koje se nalaze na lokalnim portalima unutar vesti, članaka, ali i koje se kriju unutar komentara posetilaca na takve članke. Takođe omogućava pregled svih diskusija o određenoj kompaniji, brendu, konkurenciji, događajima, političkoj partiji ili o pojedincu, naravno, uz merenje uticaja i grafičku obradu.

♦ Ko ga je napravio?
- Domaći programeri, i na to smo veoma ponosni. Zato smo ponosni na ovaj proizvod - jer je autentično srpski.

♦ Da li sadržaj koji se dobija može da se analizira kao klasičan pres-kliping?
- Da, na isti način, plus što dobijate i izveštaj ko je podnosilac određenog komentara koji je ostavljen na društvenim mrežama. Bez greške i u realnom vremenu dobija se kompletna slika sadržaja i zaključaka o temama koje interesuju korisnika.

Koristimo znanje, a ne sreću

♦ Imali ste najpouzdanija istraživanja za izbore?
- Slažem se sa ocenama da smo najveću sadisfakciju doživeli na poslednjim izborima kada smo imali daleko najkvalitetnija i najpouzdania istraživanja po kojima je 60 dana svakodnevno izveštavala Prva TV. To nije bila sreća, nego znanje. U ovom pravcu ćemo se dalje razvijati i nadamo se da ćemo dospeti u vrh.