Strah SBB-a od ekspanzije Telekoma Srbija i ulaska novih igrača na tržište

Mondo/Telekom Srbija

Očigledno kontinuirani pad svog tržišnog učešća kompanija SBB manipulativnopredstavlja kao gašenje medijskih sloboda, dok istovremeno bez prestanka zloupotrebljava sopstvene medije za obračun sa konkurencijom. Ta zloupotreba medija otišla je toliko daleko da su im se sada na meti našli i investitori iz Evropske Unije.

SBB se plaši i, sudeći po reakciji, procenjuje da će zbog razvoja Telekoma imati pad tržišnog učešća na ispod 30 odsto. Ovo je najbolji dokaz rasta i razvoja Telekoma Srbija u poslednje dve godine. Time postaje jasno da je cela kampanja United grupe o propasti Telekoma Srbija bila zasnovana na neistinama i zamenama teza.

Telekom Srbija nikada nije krio svoju ambiciju da postane lider, kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu.

Nećemo podleći pritiscima nelojalne konkurencije. Na njihove neistine odgovaraćemo ulaganjem u infrastrukturu, na njihove pritiske odgovaraćemo još boljim uslugama za naše korisnike, a na to što zloupotrebljavaju sopstvene medije da se obračunaju sa konkurencijom, duboko verujemo da će odgovor dobiti od tržišta i korisnika.