LIDERSTVO U PRAKSI: Ovih 6 veština će svakog čoveka učiniti uspešnim menadžerom marketinga

Promo

Jedan od najuspešnijih poslovnih magazina na svetu Forbs (Forbes) ocenio je da je marketinški menadžment oblast koja običnom čoveku nudi priliku za vrlo unosnu zaradu. Sve veća popularnost prodaje i oglašavanja putem interneta uticala je na to da ova oblast postane jedan od najvažnijih sektora modernog elektronskog poslovanja.

Promo 
foto: Promo

Da biste od običnog čoveka postali uspešan marketinški menadžer, potrebno je da razvijete 6 veština koje će vam uz kvalitetno obrazovanje pomoći da ostvarite zacrtani cilj.


1. Razvijte prodajne veštine

Marketinški menadžment olakšava aktivnosti i funkcije koje su uključene u distribuciji robe i usluga. Zato će vam tokom bavljenja ovim poslom konstantno biti potrebne veštine pomoću kojih ćete prodavati svoje ideje i odluke.

2. Isporučite proizvod bez obzira na sve

Uspešan menadžer razlikuje se od onih koji to nisu po tome što uvek uspe da isporuči svoj proizvod. Bez obzira na različite okolnosti, dobar menadžer uvek je spreman da uradi sve što određena situacija nalaže kako bi na kraju ispunio sve zadate rokove bez probijanja bilo kakvog vremenskog limita.

Promo 
foto: Promo

3. Uživajte u svom poslu i inspirišite druge

Ljude neretko nerviraju kolege koji su veoma predane svom poslu i smatraju se strastvenim radnicima. Međutim, ova osobina je jedna od najvažnijih koju marketinški menadžer mora da poseduje. Ukoliko uspete da pozitivnu energiju prema poslu usmerite ka ostalim kolegama, vrlo brzo ćete primetiti da ćete zajedno doprineti boljem proizvodu. Trik je u tome da menadžer svojom posvećenošću inspiriše druge.

4. Napravite balans

Kao marketinški menadžer uvek ćete biti u situaciji da pravite balans između onoga što predstavljate korisnicima i onoga što im zaista prodajte.

Iako će vaše nadređene uglavnom zanimati finansijska dobit koju su ostvarili zahvaljujući vašem radu, vi ste tu da budete most između njih i korisnika koji na kraju moraju da budu zadovoljni. Uostalom, vaši korisnici ne brinu ni za šta drugo osim za svoje potrebe, i zato je ključni korak da razumete njihove želje i pokušate da ih zadovoljite.

Promo 
foto: Promo

5. Olakšajte život ljudima iz vašeg tima

Najefikasnije marketinške poruke su upravo one koje su jednostavne, jasne i tačno fokusirane na određenu ciljnu grupu.

Promo 
foto: Promo

Kada postavite marketinšku kampanju na ispravan način, onda ste automatski učinili posao jednostavnijim svima ostalima iz vašeg tima. Zato se uvek potrudite da olakšate život ljudima iz vaše okoline koliko god možete, a oni će znati to da vam vrate.

6. Analiza podataka olakšaće vam put ka uspehu

Moderan marketing baziran na internetu sadrži brojne podatke čija analiza može doneti ogroman napredak u osmišljavanju budućih kampanja i u uspehu celokupnog biznisa. Ako posedujete znanja i veštine za čitanje ovih podataka, šanse da dospete na vrh biće znatno realnije. Ipak, da biste zaista ispunili svoja očekivanja, pored ovih 6 veština potrebno je da pre svega posedujete kvalitetno obrazovanje, koje će vam služiti kao podloga za izgradnju karijere iz snova. Usmerena obuka u trajanju od godinu dana, bazirana na simulaciji realnih poslovnih okolnosti, pod pratnjom mentora spremiće vas uspešno za sve izazove ovog dinamičnog zanimanja.

Promo 
foto: Promo

Foto: Promo