DIGITALNA ZAJEDNICA I KAKO JE NEGOVATI: Evo kako da povećate svoju publiku na društvenim mrežama

Promo

Digitalna zajednica ima sve veći uticaj na to kako generalno javnost percipira vaš brend. Ona može snažno uticati na proces donošenja odluke o kupovini kod onih potrošača koji nisu sigurni da li da se opredele za vas ili za vašu konkurenciju.

Kako biste stekli njihovo poverenje i stvorili lojalnost, koja vam je neophodna u ovom poslu, neophodno je negovati zdrave odnose sa vašim pratiocima na društvenim mrežama. Nakon uspostavljanja ovakvih odnosa, sledi rast prodaje.

Širenje digitalne zajednice je izazovno i zahteva dobro poznavanje pre svega ciljne grupe, pa zatim i tržišta na kome poslujete. Ogroman posao, ali bez brige – pripremili smo nekoliko saveta koji vam u tom procesu sigurno mogu biti od pomoći.

Promo 
foto: Promo

Sarađujte sa influenserima

Ako ste do sada izbegavali da se povezujete sa uticajnim ličnostima na digitalnim kanalima, krajnje je vreme da se ohrabrite i da istražite sa kim biste mogli da napravite dugoročnu saradnju. Kakav god brend da vodite, jedno je sigurno – vaša ciljna grupa voli influensere. Pitanje je samo pronalaska prave osobe koja vam može doneti rezultate.

Prilikom izbora, imajte u vidu i mikroinfluensere. Oni možda nemaju toliko pratilaca koliko biste vi želeli, ali imaju snažan uticaj na svoju publiku.

Promo 
foto: Promo

Organizujte takmičenja

Pre svega, pronađite nagradu koju ste spremni da poklonite, a koja bi bila dovoljno atraktivna vašoj publici kako bi se uključila u takmičenje. Priroda ovog nadmetanja može biti bilo šta što osmislite, ali mehanizam mora biti jasan, kako biste imali konkretnu korist od toga.

Dakle, neophodno je da učesnik prati vašu stranicu, da ostavi komentar i da pozove još nekoga od svojih prijatelja da učestvuje.

Promo 
foto: Promo

Ustupite nekome stranicu na dan

Na našim prostorima ovo nije česta praksa, ali je definitivno vrlo delotvorna kada je u pitanju digitalno oglašavanje. Pronađite influensera ili, ako ne želite da idete tim putem, neku humanitarnu organizaciju ili udruženje građana koji žele da povećaju svest ljudi o nekim bitnim temama.

Ustupite im svoju stranicu na društvenoj mreži koja ima dovoljan broj pratilaca i dozvolite im, uz vašu suptilnu moderaciju, da razgovaraju sa ljudima na ovaj način. Važno je da tema o kojoj je reč bude relevantna i za vašu ciljnu grupu.

Promo 
foto: Promo

Povežite se sa drugim brendovima

Važno je da prepoznate koga to vaši pratioci takođe prate, koje teme ih interesuju i ko su ličnosti koje su im zanimljive. Kada dođete do tih odgovora, možete organizovati događaj ili saradnju u kojoj će uživati, tako što ćete ugostiti taj brend ili osobu u direktnom uključenju i prenosu uživo. Takođe, možete sklopiti dugoročnu saradnju i kreirati sadržaje u partnerstvu sa tim drugim brendom, kako biste jedni drugima povećali popularnost, a ispunili želje ciljne grupe.

Jedan od dobrih primera za ovakav vid saradnje jeste nakit kuće Pandora, u kojoj često dizajniraju priveske u saradnji sa brendovima poput Diznija ili Marvela.

Promo 
foto: Promo

Gradite digitalnu lojalnost

Još jedan od dobrih načina da povećate svoju digitalnu zajednicu jeste da ljudima date dobar razlog da joj se pridruže. To znači da će vaša publika na internetu biti u boljoj poziciji ili će jednostavno imati drugi vid dobitaka u odnosu na publiku sa tradicionalnih kanala.

Primera radi, možete ponuditi popust na kupovinu koja dolazi sa društvenih mreža.

Promo 
foto: Promo

Podelite iskustva klijenata

Ljudi više veruju drugim ljudima nego brendovima, čak i kada je reč o potpunim strancima. Zato se potrudite da prikupite što više pozitivnih komentara i utisaka vaših klijenata i podelite ih sa svojom publikom.

Stavite akcenat na to čime su zadovoljni i kako ste vi doveli do toga da se oni opredele za vas i da vam se vraćaju.

Naučite kako

Kreiranje digitalne zajednice je složen proces, za koji vam je potrebno znanje koje ne možete steći na kratkom kursu od nekoliko meseci. Da biste mogli da okupite potencijalne kupce, da upravljate ovom grupom ljudi i da im ponudite upravo ono što oni žele, biće vam neophodno poznavanje složenih tehnika i alata, koji će vam u tom procesu biti od koristi. Zato posvetite bar godinu usavršavanju kako biste došli do rezultata koji su vam potrebni.

Upišite setfitikovanu obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka poslu kakav želite.

Promo tekst