Nataša Bekvalac navodno je išla na pregovore o razvijanju biznisa i snimanju novih kampanja za koje joj nude silan novac.
Pevačica će navodno reklamirati proizvode i naplaćivati objave na društvenim mrežama, a od iznosa koje joj nude vrti se u glavi.
"Pandemija virusa je mnogo pogodila estradnjake, pevače posebno. Nastupa nema, prilivi novca su zaustavljeni, a rashoda ima na sve strane. I dok se mnogi dovijaju na koji način da se opare, Nataša je dobila ponudu koja bi joj mogla doneti finu zaradu. Pitali su je da snima reklame određenih proizvoda i da naplaćuje objave na društvenim mrežama, koje su tokom korone procvetale", otkriva izvor i dodaje:
"Nataša se u prvi mah premišljala, ali onda su joj objasnili da bi mogla da bira proizvode koje bi reklamirala, te da ukoliko joj se nešto ne dopadne i ne želi sama da koristi, ne mora da preporučuje brojnim pratiocima. Pevačica je želela da čuje o kakvoj tačno ponudi je reč, da napravi strategiju i plan, kao i da se dogovori o sumi novca koja je u igri. Svesna je da su upravo društvene mreže u poslednje vreme veliki izvor zarade kao i da mnoge njene kolege aktivno naplaćuju reklame. Atraktivna je, ume da pozira i da se slika, tako da joj samo fotografisanje za objave na Instagramu ne bi teško palo, kao ni za kampanje u kojima bi se koristile njene fotografije ili video snimci."
Tokom boravka kod agenta Nataša je razmatrala i ideju o višemesečnim paketima i projektima za određene brendove, koji ne pitaju za visinu honorara samo da se Novosadska Barbika nađe u njihovoj reklami.
"Nije očekivala da će biti tako tražena i da bi mogla da razvije pravi biznis. Sve je dosta ozbiljnije nego što je mislila. I ranije je imala saradnje sa određenim brendovima, kako ima više od 800.000 pratilaca na Instagramu, mogla je da uzme i po 3.500 evra za objavu na zidu, a za stori oko 2.000 evra. Naravno, kada je u pitanju dugoročna saradnja, cene su bile niže. Međutim, sada je situacija drugačija. Agent ju je savetovao da dobro razmisli o ponudama koje joj je predočio, te da dok ne nastavi sa aktivnim nastupima svu pažnju usmeri upravo na ovakve kampanje. Razmatrali su razne ideje i svota koju je Nata zarađivala, a i koju će zarađivati nimalo nije zanemarljiva. Ovo i u budućnosti, bez obzira na pevanje, mogao bi da joj bude unosan biznis", zaključio je izvor.
Inače, Nata je pre nekoliko godina napustila Beograd i sa ćerkama Hanom i Katjom se preselila u rodni Novi Sad kako bi bila blizu svojih roditelja. Ipak, početkom 2021. godine rešila je da njen dom ipak treba da bude u prestonici.
Kurir.rs/K.Đ/Blic
Bonus video: