U nameri da diskredituje konkurenciju i osigura za sebe još veći profit, vlasnik Junajted grupe Dragan Šolak tržišnu utakmicu u Hrvatskoj pokušava da premesti na teren raspirivanja nacionalističkih strasti.
Zvuči neverovatno, ali Junajted grupa je, posle raskida saradnje s A1 i ulaska Arene sport u ponudu te kompanije, u svom zvaničnom saopštenju ušla u prebrojavanje krvnih zrnaca TV kanalima koji se sad nude hrvatskom gledalištu!
Šolak je pokazao da ga ne krasi ni dobar ukus, a ni zdrava pamet kada je hrvatskoj publici poželeo da ogadi gledanje konkurentskih programa, za koje je naglasio da su - srpski. - ...
Ništa od tih prestižnih takmičenja sada neće moći da gledaju, jer ih televizija srpskog državnog Telekoma, Arena sport, nema u svojoj ponudi - preneo je N1 saopštenje Junajted grupe, čiji je suvlasnik Srbin iz Kragujevca.
„Kako jadno od N1!“, samo je jedan od brojnih naslova na hrvatskim portalima koji su se bavili ovom skandaloznom Šolakovom strategijom odbrane profita. Tekst na portalu Mediadaily.biz zaključuje da su u ovom medijskom ratu „Junajted grupa i N1 prešli meru dobrog ukusa i profesionalnih novinarskih standarda“.
Redakcija Kurira
Foto: Printscreen
Bonus video: