INSTAGRAM ZA BIZNIS: Evo kako vam u 4 koraka Instagram može pomoći da zaradite
Društveni mediji odavno služe za reklamiranje i promociju, koliko i za privatnu komunikaciju među korisnicima. Jedna od društvenih mreža koja u poslednje vreme dobija sve više na značaju jeste Instagram.
Prilagođavanjem postojećeg kanala na Instagramu koji ćete koristiti za reklamne svrhe možete ostvariti željene rezultate u promovisanju svog biznisa. Predstavljamo nekoliko načina na koje možete da se promovišete na ovoj društvenoj mreži, koja raste iz dana u dan.
1. Identifikujte svoju ciljnu grupu
Da biste objavljivali postove koji će delovati na vaše pratioce, potrebno je da znate kojoj ciljnoj grupi se tačno obraćate. Objave koje delite sa pogrešnim pratiocima mogu vam doneti samo štetu, dok bi ti isti postovi delovali upravo onako kako ste želeli na nekoga iz vaše ciljne grupe.
Pratite neprestano feed na Instagramu i ustanovite koji postovi dobro prolaze. Trudite se da razmišljate kao prosečan korisnik društvenih mreža – razmišljajte šta je to što bi se svidelo većini i kako bi oni reagovali na određenu sliku, odnosno objavu.
2. Uvek recite publici šta da rade
Ništa neće doprineti uspehu vašeg biznisa više nego saveti u kojima govorite pratiocima na Instagramu šta očekujete od njih. Poziv na akciju je taktika koja dokazano donosi rezultate. U brzom svetu društvenih medija morate pokazati svojoj publici da znate kako možete da im pomognete, a odmah zatim treba i da im ponudite rešenje i kažete im kako da do njega dođu. Vaši pratioci na Instagramu umeće da cene direktan pristup, osmišljen po principu „pređi na stvar”.
Instagram je jedinstvena društvena mreža, koja se po mnogo čemu razlikuje od ostalih. Prosečan korisnik na Instagramu će pogledati sliku, proveriti opis i kliknuti na link koji je zapravo vaš poziv na akciju. Ukoliko pre objave u kojoj pozivate pratioce da kliknu na određeni link postavite sliku kojom najavljujete sledeći korak, rezultati će biti još bolji.
3. Napravite plan akcije u ova tri koraka
Kada ubedite korisnike Instagrama da kliknu na link koji ste im ponudlili i dođu na vaš sajt, tada je vreme da preduzmete akciju. Pre nego što pokušate da im prodate određeni proizvod ili uslugu, potrebno je da ispunite tri koraka koji će ih uveriti da ste vi pravi izbor.
Najpre, edukujte svoju publiku, tako što ćete im plasirati korisne informacije pomoću kojih ćete izgraditi poverenje. Zatim predstavite raznovrsnu ponudu putem grafika, banera, imejl marketinga i sličnog. Poslednji korak je ponavljanje – istraživanja pokazuju da ljudi treba da čuju, odnosno vide jednu istu poruku čak 12 puta pre nego što preduzmu akciju i odluče se za kupovinu određenog proizvoda.
4. Optimizujte svoj profil na Instagramu
Jedan od najvažnijih koraka u ovom vidu marketinga jeste analiza i optimizacija vašeg profila na Instagramu. Koristeći aplikacije za analizu možete izračunati interakciju za svaku objavu. Na taj način ćete moći da učite na svojim greškama, ali i da vidite šta je to što prolazi na ovoj društvenoj mreži.
Ukoliko budete sledili ove korake, sigurno ćete ostvariti bolje rezultate od onih koje ostvaruje konkurencija. Direktna prodaja putem društvenih mreža već se pokazala kao profitabilna, ali samo ako pre toga dokažete svojim pratiocima da ste im od koristi.
Internet danas pruža velike mogućnosti za online prodaju i povećanje prihoda. Školovani eksperti iz ove oblasti veoma su traženi na tržištu, a pored toga, i odlično zarađuju. Ovaj posao je idealan za one ljude koji provode dosta vremena na internetu i želeli bi da unovče sva svoja iskustva o društvenim mrežama. Završavanjem odgovarajućeg programa za profesionalno vođenje profila na Instagramu i drugim društvenim mrežama na priznatoj ustanovi do korisnih znanja možete doći za godinu dana i paralelno sa školovanjem započeti novu karijeru.
Promo tekst