Poslovi za kreativce

GRAFIČKI DIZAJN: Evo zašto danas svakoj kompaniji treba grafički dizajner

Foto: Promo
Foto: Promo
foto: Promo

Svakoga dana uočimo na desetine bilborda koji na nas svesno ili nesvesno ostavljaju utisak. Bilbordi, flajeri ili drugi reklamni materijali prenose poruke, a ljudi koji svakodnevno utiču na vas putem slika koje viđate jesu grafički dizajneri.

Foto: Promo
foto: Promo

Grafički dizajn je koristan alat, koji poboljšava način komunikacije između ljudi. Glavni cilj grafičkog dizajna jeste da prenese svoje ideje na način koji ne samo da je efikasan, već je i dopadljiv. Predstavljamo vam nekoliko najvažnijih stavki koje čine grafički dizajn važnim, a koje će vam dati odgovore na pitanja zašto sve velike kompanije ulažu u svoj vizuelni identitet.

Grafički dizajn kreira pozitivno mišljenje

Dobar grafički dizajn omogućava kompanijama da ostave odličan prvi utisak na ciljnu grupu kojoj se obraćaju. Ljudska bića stvaraju prvi utisak već nakon nekoliko sekundi od susreta s dizajnom, a da bi se predomislili nakon prvobitnog utiska, potrebno je mnogo više vremena. Estetski privlačan, profesionalni grafički dizajn uticaće na ljude i podstaći ih da kreiraju pozitivno mišljenje o određenom proizvodu, brendu, ili usluzi.

Foto: Promo
foto: Promo

Grafički dizajn izdvaja od konkurencije

Kompanije koje povere kreiranje vizuelnog identiteta profesionalnom grafičkom dizajneru izdvojiće se od konkurencije, pozitivno ili negativno. Odlika dobrog grafičkog dizajna je sposobnost da se utiče na donošenje odluka onih kojima je namenjen, kao i da podstiče promene njihovog mišljenja, na svesnom i nesvesnom nivou.

U ljudskoj prirodi je potreba da se povezuju sa stvarima koje izgledaju dopadljivo i koje utiču na to da se osećaju dobro. Ulaganjem u kvalitetnog grafičkog dizajnera kompanije znatno povećavaju šanse da ostave prijatan i poželjan utisak na osobu od koje se očekuje da donese odluku o brendu.

Foto: Promo
foto: Promo

Grafički dizajn je odlika profesionalizma

Grafički dizajn prenosi poruku o profesionalizmu i kredibilitetu brenda, pa se na kompanije koje vode računa o svom vizuelnom identitetu gleda sa mnogo više poverenja nego na ostale. Prezentacija i percepcija mogu da uniše ili unaprede bilo koji biznis. Potrošači su u večitoj potrazi za znacima profesionalizma, koji treba da ih ubede da veruju u brend.

Grafički dizajn ostavlja utisak na potrošače

Foto: Promo
foto: Promo

Dobar grafički dizajn sumira ideje tako da one budu prijatne za oko. Ljudi uglavnom neće biti spremni da pročitaju dokument koji treba da ih ubedi u kupovinu određenog proizvoda, ali će zato sigurno pogledati sliku koja ima isti cilj. Grafički dizajn jedne kompanije mora da bude usklađen, kako bi se izgradio vizuelni identitet i da bi brend postao prepoznatljiv kod publike.

Svi kreativni individualci koji žele da postanu grafički dizajneri korisne veštine koje će im pomoći da pronađu posao mogu steći posle samo godinu dana školovanja baziranog na praksi. Pored stalnog tržišnog zahteva za tradicionalnim oblicima dizajna kao što su logotipi, grafičke knjige standarda, bilbordi, lifleti i slično, razvoj digitalnog marketinga doveo je do toga da potreba za stručnjacima koji kreiraju web stranice, banere logoe i slično nikad nije bila veća.

Foto: Promo
foto: Promo