ČADEŽ REŠIO MISTERIJU! HVALA "PRIJATELJIMA" SA TVITERA: Uz vašu pomoć imamo 360.000 hiljada pregleda provokativnih spotova PKS!
Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, otkrio je na svom Tviter profilu šta se krije iza kampanje protiv spota PKS, koja je imala za cilj da omalovaži video spot i projekat.
"Asocijacije na spotove su pitanje mašte pojedinca, a mi smo postigli ono što i želeli! Uz pomoć znanih i neznanih korisnika potpuno besplatno svojim šerovima i komentarima, pozitivinim i negativnim, uspeli smo da za samo četiri dana naše spotove vidi više od 360.000 ljudi".
Ovo je za Kurir poručio Marko Čadež, povodom orkrestrirane kampanje protiv spota PKS.
Čadež se tim povodom večeras oglasio na društvenoj mreži Tviter.
- Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima sto veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40%. Najveće hvala AUTORKI I AUTORU ZORANI KOSTIĆ I MIŠI OBRADOVIĆU - tvitovao je Čadež i dodao: - Kritičare pozivam da se kao reditelji i tekstopisci uključe i daju svoje ideje. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju!
Cilj je u svakom slučaju ispunjen, i više od toga, navodi prvi čovek PKS.
- Ideja je moja i mojih najbližih saradnika! Asocijacije na spotove su pitanje mašte pojedinca, a mi smo postigli ono što i želeli! Hvala "prijateljima" sa Tvitera koji su pomogli da spotove vidi više od 360.000 ljudi! I da potražnja u maloprodaji za proizvode sa oznakom Čuvarkuća porastu za jedan zavidan procenat. Hvala prijateljima sa Tvitera koji su svojim pomogli promovisanje projekata Stvarano u Srbiji i Čuvarkuće u kome je više od 600 proizvoda stvorenih u Srbiji - zaključio je Čadež u izjavi za Kurir.
(Kurir.rs)