Ono na šta se nikako ne sme zaboraviti je da se paralelno sa ulaganjem u e-commerce mora ulagati i u razvijanje maloprodajnih mreža, što će se pokazati izuzetno značajnim u vremenima koja dolaze. Kupci, koje je vreme pandemije naviklo na online kupovinu, sasvim sigurno će, kada se pandemijski uslovi života završe, potražiti i teritorijalnu dostupnost brendova. Velike kompanije, prateći potrebe kupaca, širenje prodajnih mreža smatraju jednim od važnijih alata u procesu održivosti poslovanja.
|
Prvi salon nameštaja Forma Ideale je otvoren 2007. godine i tada je počelo širenje maloprodajne mreže koja danas broji 39. salona i zapošljava preko 650 ljudi.
U 2021. godini se nastavio trend približavanja kupcima, pa je tako u martu ove godine otvoren salon nameštaja Forma Ideale u Bačkoj Palanci, a samo jedan mesec kasnije, otvara se maloprodajni salon u Prijepolju.
Otvaranje salona u Prijepolju planirano je za 29. april, a kompanija je ponosna na činjenicu da je prodajna mreža došla do 40. salona nameštaja Forma Ideale u Srbiji.
U novom izložbeno–prodajnom prostoru u Prijepolju posetiocima će biti predstavljen deo širokog asortimana pločastog i tapaciranog nameštaja, kao i deo partnerskog programa, a celokupna ponuda biće dostupna uz aktuelne akcijske popuste.
Kažu da su najsrećniji oni ljudi koji se mogu pohvaliti da imaju u svakom gradu po jednog prijatelja kod kojeg mogu da svrate, da im je to kao druga kuća, a iz kompanije Forma Ideale kupcima širom Srbije, brigom o njihovim potrebama, poručuju da im je cilj da budu sa Formom Ideale – kao kod kuće, zbog čega će ova kompanija nastaviti da se približava svojim kupcima širenjem prodajne mreže.
Promo tekst