Da će izgradnja Fruškogorskog koridora, ali i čitave celine brzog puta od Novog Sada do Loznice doneti novu perspektivu svima žiteljima Podrinja, Mačve, Srema i južnog dela Bačke, uveren je i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević.
Vučević navodi da putujući iz svog grada do Šapca vožnja traje više od sat vremena, te da je u svakom selu na tom putu ogromna saobraćajna gužva.
"Ima mnogo kamiona na putu, što je svakako dobar znak, ali je veoma veliko opterećenje i pritisak na ta sremska sela - i na Jarak, Hrtkovce i na Platičevo. A užasan pritisak trpi i Irig. Ta investicija, a ja ne govorim samo o investiciji Fruškogorskog koridora koja je nama najinteresantnija, već o čitavoj toj saobraćajnoj trasi od Novog Sada ili gledano od jugozapada, od Loznice, Jadarskog dela, Podrinja, pa onda preko Šapca, kroz Srem do Bačke, od neprocenjivog značaja za taj deo naše države", rekao je Vučević.
Istakao je da će se novim putem ostvariti mogućnost mnogo brže saobraćajne komunikacije i stvoriti uslovi za mnogo bezbednije putovanje.
Vučević je poručio da će radovi na izgradnji Fruškogorskog koridora otpočeti 1. maja, ali je napomenuo da su pripreme već u toku, što se, prema njegovim rečima, već može i uočiti prilikom penjanja na Iriški venac iz pravca Novog Sada.
"Krećemo sa novosadske strane, i to je fantastična vest za sve nas, samim tim i za Novi Sad. To će biti sjajna vest i za Petrovaradin", naveo je Vučević, ukazujući na značaj izmeštanja teretnog saobraćaja van naseljenog dela Petrovaradina.
Vučević je podsetio da će završetak Fruškogorskog koridora ujedno označiti i izmeštanje velikog dela teretnog saobraćaja i van samog Novog Sada, istakvši da se ubrzavaju i investicije u vezi sa izgradnjom mosta u nastavku Bulevara Evrope, ali uz napomenu da će i Petrovaradin, uz obilaznicu, dobiti i most koji će ga spojiti sa bačkom stranom.
"Taj most kao deo Fruškogorskog koridora treba da počne da se gradi na jesen. Sama činjenica da će Petrovaradin dobiti obilaznicu stvara i dalju razvojnu šansu grada", poručio je Vučević.
Pozvao je sve Novosađane da u narednim danim izbegavaju odlaske na Frušku goru preko Iriškog venca, pošto građevinske kompanije na tom putnom pravcu uveliko pripremaju teren za početak probijanja tunela, najdužeg u Srbiji, a koji će se nalaziti tačno između dva pravca koji se koriste za penjanje, odnosno spuštanje sa Iriškog venca.