GROZNICA BORBE ZA PRSTEN: Navijači će uživati u onome što donosi plej-of VIDEO
NBA je otkrio novu globalnu kampanju “That’s Game”, čiji se početak poklapa sa startom NBA plej-ofa 2021 u subotu, 22. maja, i nastavlja se predstojećom 75-om jubilarnom sezonom lige, ističući ključne trenutke na terenu i šire, od kultnih utakmica do uticaja koji igrači imaju u zajednici.
Nova kampanja, pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige.
“That’s Game” započinje serijom od četiri televizijska spota u kojima je narator Idris Elba, dobitnik priznanja Zlatni globus i SAG, glumac, filmski stvaralac, muzičar i aktivista, uz originalnu muziku Oskarom nagrađenog producenta Jona Batiste. Poznati reditelj Emanuel Adjei režirao je spotove koji će se globalno emitovati na 15 jezika, a na odabranim tržištima lokalne slavne ličnostima biće glas kampanje.
“That’s Game’pokazuje više od same kulminacije igre - radi se o trenucima koji su navijače držali povezanim sa košarkom tokom prošlosti i nastaviće da ih angažuju dugo u budućnosti“, rekla je direktor marketinga NBA Kejt Džaveri.
„Uzbuđeni smo što proslavljamo neverovatne igre koje nas ostavljaju zadivljenim, kao i uticajan rad igrača i timova u zajednici, i radujemo se nastavku ove priče u jubilarnoj sezoni naše 75-ogodišnjice.“
„Oduševljeni smo što sarađujemo sa NBA u kreiranju ‘That’s Game’ i što pomažemo da bude ispričana priča o uticaju ove igre na kulturu širom sveta, kako na terenu tako i van njega“, rekao je Džejson Kempbel, izvršni kreativni direktor prevoda.
„Svaka ruka koja je doprinela ovom delu razumela je tu istinu i srećni smo što ćemo još dugo otkrivati njeno značenje u budućnost.“
60 brand spot nas vraća u transcendentne trenutke koji su inspirisali zajednice obožavalaca širom sveta, uključujući podizanje šampionskog trofeja, učesnika drafta koji je ostvario svoj san da igra među profesionalcima, upadljiv nastup pre utakmice, uzdizanje pokreta za društvenu pravdu i druge momente koji su veći od same igre. U highlightsima su se našli:
Prvi Playoff spot nastaviće ovaj trend, podsećajući navijače zašto su trenuci plej-ofa NBA lige tako posebni. Kampanja će biti podržana u visokouticajnim medijima i proslavljena nizom aktivnosti za uključivanja fanova.
„NBA kuća“ - tokom postsezone, neki od najrelevantnijih kreatora društvenih sadržaja i influenseri okupiće se u „NBA kući“ u Los Anđelesu kako bi kreirali snažne društvene momente, pozivajući fanove u kulturni epicentar NBA plej-ofa sa prilagođenim sadržajem i programima.
„Uhvati igru“ gledaj i pobedi promocija - Liga će biti domaćin promocije „gledaj i pobedi“, ohrabrujući navijače da se se uključe i dobiju priliku da osvoje neka od najpoželjnijih ličnih NBA iskustava tokom najznačajnijih događaja lige tokom poslednja dva kola doigravanja, uključujući putovanje na NBA Ol-Star 2022 u Klivlendu i NBA finale 2022, između ostalih vrednih nagrada i iskustava.
Pored NBA opreme za svih 30 timova koji su u prodaji počev od 25. maja, igrači Fortnajta mogu se uputiti u „Kreativni režim“ za priliku da posete NBA Welcome Hub za još sa NBA povezanim iskustvima i sadržajima koji okružuju ovu kampanju. Pored toga, Donovan Mičel iz Jute i Trej Jang iz Atlante otkriće tajnu svojih ormarića i lične omiljene predmete koje „nose“ kada igraju.
Kao deo tekuće privrženosti Lige povezanih sa socijalnom pravdom, kampanja „That’s Game“ nastojaće da ispriča priče preko platformi Lige i njenih timova oko našeg nedavno objavljenog šampiona u oblasti društvene pravde, Karima Abdul-Džaabara, o ulaganju u crnačke zajednice putem NBA fondacije i zagovaranje politike promena kroz Nacionalnu košarkašku koaliciju za socijalnu pravdu. NBA plej-in turnir završava se mečom između Golden Stejta i Memfisa. NBA plej-of 2021 počinje u subotu utakmicama Milvoki - Majami i Los Anđeles Klipers - Dalas.
Kurir sport