Tržište nekretnina je nepredvidljivo i uspeh najčešće zavisi samo od vas i vaših mogućnosti da se prilagodite i razvijate.
Kada ste agent za nekretnine, vi ste zapravo šetajuća reklama za svoje poslovanje. Šta možete da učinite da budete još više primećeni?
1. Onlajn prisustvo
Ako nemate sajt, vi kao i da ne postojite. Klijenti uvek žele da provere ko ste u stvari, bez obzira na to ko vas je preporučio i kako su za vas saznali. Ukoliko ne umete ili nemate vremena da sami obezbedite web prisustvo, angažujte profesionalce. Svako ulaganje će vam se višestruko isplatiti.
2. Preporuke
Oni čiju ste nekretninu uspešno prodali ili kome ste pronašli dom iz snova zauvek će vas obožavati. Zato zatražite da vas dalje preporuče. Nema bolje preporuke od uspešne prodaje.
Osim toga, potrudite se da svi znaju čime se bavite, pa da im prvi padnete na pamet kada im agent bude potreban.
3. Obilasci
Nema jednostavnijeg povezivanja od direktnog upoznavanja tokom organizovanog obilaska kuća. Ako ste na početku karijere, zamolite iskusnije agente da vam omoguće da budete domaćin takvog obilaska, bez obzira na to što prodaju nekretnine vodi neko drugi.
Ono što je ključno jeste da svima onima koji dođu morate nešto da pružite. Da, svi će videti nekretninu, ali to mogu da urade i u bilo koje drugo vreme. Zato napravite tematsku zabavu, ili izložite radove lokalnih umetnika, organizujte promociju knjige... Nešto što daje dodatnu vrednost – sem finog posluženja, koje se podrazumeva.
4. Društvene mreže
Morate da budete aktivni. Svoj profil možete da iskoristite za predstavljanje nekretnina koje zastupate, ali neophodan je i lični pečat. Podelite interesantne detalje iz svog života, koje možete jednostavno da povežete s poslom. Povežite se sa potencijalnim klijentima na višem nivou. Naravno, u ovome ne treba preterivati.
5. Video-sastanci
Mnogi ne žele da usred pandemije obilaze nekretnine. Ponudite im video-razgledanje: napravite i pošaljite im kratak film koji vodi kroz prostor, a na dodatnom sastanku odgovorite na sva njihova pitanja.
6. Lokalna zajednica
Ako ste aktivni u svom okruženju i komšiluku, i komšije će se prvo vama obratiti za savet ili preporuku kada su nekretnine u pitanju. Podržite lokalni sportski klub, ostavite svoje promotivne letke u lokalnoj radnji, budite volonter...
7. Blog / vlog / kanal na Jutjubu
Ako vam nije preveliki problem da govorite pred kamerom, kratki video-zapisi omogućiće da vas svi upoznaju i zapamte. Ako više volite pisanu reč, počnite da vodite blog sa savetima o kupovini i prodaji, uređenju životnog prostora, pretvaranju industrijske hale u dom... O svemu onome što čini svet nekretnina.
8. Pokloni
Izaberite određene predmete koje ćete brendirati i deliti na poklon. Razmislite šta je ono što je ljudima zaista potrebno, i prilagodite svoj vizuelni identitet predmetu koji poklanjate: privezak za ključeve sa vašom fotografijom klijenti sigurno neće zadržati, ali kvalitetnu hemijsku olovku sigurno hoće. I eto besplatne reklame.
9. Radionice
Ponudite da one koji na primer prvi put kupuju kuću podučite na šta treba da posebno obrate pažnju. Kako odabrati kredit, koja je sve papirologija potrebna, preporuka za dobrog stolara... Sve to će od polaznika stvoriti verne saradnike.
10. Budite lični
Čestitajte svojim klijentima praznike i rođendane, obavestite ih o nekretnini koja bi mogla da ih zanima, podelite sa njima da imate nove zaposlene i da vaša firma raste... Napravite trajni kontakt.
Iako sve ovo traži ulaganje, mnogo će vas više koštati neangažovanje. Zato naučite sve o svetu nekretnina i krenite u osvajanje.
Promo tekst