Više od godinu dana željno smo čekali festivale, a sada ponovo imamo priliku da doživimo nezaboravno iskustvo izlaska sunca uz muziku na Petrovaradinskoj tvrđavi, gde je 8. jula počelo dvadeseto izdanje Exita, koje će trajati sve do 11. jula.
Muzika uživo se vratila u naše živote, a EXIT i Heineken® ponovo su Novi Sad obojili muzičkim bojama, okupivši neke od najvećih svetskih muzičkih zvezda čiji hitovi najbolje zvuče uz hladan Heineken®.
Čuveni pivski brend deo je brojnih festivala širom sveta, a od 2016. godine partner je i najvećeg srpskog festivala. Budući da je prethodnog leta proslava jubileja bila onemogućena, dvostruki evropski festivalski šampion u tandemu sa Heineken® pivom, već prve večeri oduševio je sve prisutne spektaklom dostojnim dve decenije postojanja.
Publika je pokazala koliko je željna energije i uspomena koje nastaju samo na ovakvim mestima. Bilo da volite rock, pop, reggae, hip hop ili pak „elektroniku“, među mnogobrojnim binama i zonama raspoređenih širom tvrđave i ove godine može se naći muzika za svačiji ukus.
Naizgled nespojive ljubitelje različitih muzičkih žanrova povezuje jedno mesto - popularna Heineken® zona u kojoj, uz brojne rekvizite i futurističku scenografiju, sa svojom ekipom možete snimiti vaš jedinstveni muzički spot!
Heineken® Music Video Booth omogućiće vam da se makar na kratko osetite kao muzička zvezda i sa prijateljima na društvenim mrežama podelite svoj video. Kao brend koji podržava i slavi različitosti, Heineken® vam pruža i mogućnost da svoj unikatni festivalski stajling upotpunite digitalnim tetovažama inspirisanim prepoznatljivim bojama i porukama brenda.
Saradnja sa EXIT-om deo je ovogodišnje „Live Your Music“ kampanje, u kojoj je Heineken® spremio posebno pakovanje ograničene serije. Ispod zatvarača novog limitiranog pakovanja Heineken® Music dostupnog u limenci od 0,5l i povratnoj boci od 0,4l nalazi se kod koji vas može odvesti do mnogobrojnih poklona.
Heineken® je postao prepoznatljiv i po podršci koju godinama svesrdno pruža lokalnoj festivalskoj industriji i kulturnoj sceni. Kao i prethodnih godina, EXIT i Heineken® potrudili su se da publici i potrošačima ukažu na važnost recikliranja i očuvanja životne sredine. Posetioci festivala imaju priliku da, na posebno obeleženim mestima, odlažu ambalažni otpad, osvoje poklone i doprinesu očuvanju životne sredine. Pored toga, na festivalu se tradicionalno nalazi i zona posvećena promociji odgovorne konzumacije u okviru koje posetioci mogu da učestvuju u aktivacijama posvećenim ovoj temi od posebnog značaja za Heineken i dobro se zabave.
Promo