BEOGRAD - Generalni sekretar Vlade Srbije Veljko Odalović izjavio je danas da u javnim preduzećima neće biti smena direktora, već da je reč o redovnoj proceduri kako bi se na ta mesta izabrali najbolji i najstručniji ljudi.
"Nema ni smena, ni seča, u pitanju je redovna procedura, odnosno konkursi i postupci koji su zakonom predviđeni kako bi najbolji i najstručniji ljudi došli na čelo preduzeća", kazao je Odalović gostujući na RTS.
"U svakom slučaju neko mora da predloži nekoga, neko mora biti taj koji će vršiti izbor i to nikada drugačije nije ni bilo. Ne mora da znači da će na čelu preduzeća biti partijski ljudi, jednostavno neko mora da stane iza nekoga i da se podeli odgovornost posla koji mu je poveren", kazao je Odalović.
On je rekao da veruje da će partijskih podela ipak biti manje nego ranije.
Gostujući na RTS, Odalović je kazao da je nekoliko desetina zakonskih akata vraćeno nazad u redovnu proceduru i da će ih sada predlagati oni koji imaju novi mandat i najavio da je ovih dana planiran susret vlade i parlamentaraca.
Govoreći o sednicama Vlade, on je kazao da će se praktikovati da se što manje sednica održava telefonskim putem i da je u prošlom sazivu vlade ono što je trebalo da bude izuzetak, postalo pravilo, i da je većina sednica održavana telefonski.
Govoreći o ekonomskim diolomatama, on je kazao da se sagledava ukupno stanje i da još uvek niko nije doneo odluku da se ukinu, da će biti podržano sve ono što je bilo dobro u starom sazivu, kao i "novi kvaliteti i nešto što će promeniti rad".
On je dodao i da očekuje da će kancelarija za brze odgovore omogućiti da se radi mnogo brže, bolje i efikasnije.
Upitan da iznese stav o predlogu gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da se donese zakon o tome da sva službena vozila u Srbiji imaju crvenu registarsku tablicu, kako bi se sprečila njihova zloupotreba u privatne svrhe,
Odalović je kazao da će najverovatnije biti oformljen dispečerski centar iz koga će se sve kontrolisati i usmeravati.
Na pitanje da li će vlada kupiti novi avion budući da ih ima samo dva, on je kazao da se ipak najpre mora ozbiljno sagledati stanje postojećih letelica, kako bi one bile sigurne i bezbedne.