Preporučujemo

NAUČITE SVE O MARKETINGU: Ovih 6 potkasta o marketingu morate pratiti ako želite uspeh u ovom poslu

Foto: Promo

Sigurno sa svih strana čujete da je za uspešnu karijeru u marketingu neophodno stalno se usavršavati, pratiti nove trendove i otkrivati alate koji su potrebni da bi se kampanje sprovele tako da se postignu planirani rezultati.

Jedan od najboljih načina da ostanete u toku s trendovima i da stalno imate sveže informacije jesu specijalizovani potkasti, odnosno audio-zapisi koje najčešće vode ljudi iz industrije sa iskustvom i relevantnim znanjima.

Foto: Promo
foto: Promo

Postoji na hiljade različitih kanala na platformi Jutjub (YouTube) na kojima možete pronaći edukativne sadržaje, kako domaćih, tako i stranih. Mi smo izdvojili nekoliko potkasta koji će vam sigurno koristiti u pronalaženju novih taktika i ideja za kampanje.

The Shake-Up

Jednom nedeljno Aleksis Gej i Brajana Kimel okupljaju se kako bi pretresle aktuelne teme i nove kampanje koje su se pojavile na tržištu. Svaka epizoda koju pogledate predstavlja nešto što do sada verovatno niste imali priliku da čujete, opis određene kampanje koja je pomerila granice poznatog i prikaz nekih hrabrih ideja iza kojih su stali veliki ili nešto manji brendovi. Pratite ih i sigurno ćete dobiti inspiraciju za neki naredni projekat.

Foto: Promo
foto: Promo

My First Million

Sem Par i Šan Puri, u svom potkastu sa simboličnim imenom „Moj prvi milion”, ispituju i analiziraju nove poslovne trendove, dešavanja na berzi i ideje za biznis koje mogu da donesu milione. Ako želite da pokrenete svoju firmu, a niste sigurni u kom sneru treba da idete, slušajući potkast Sema i Šana čućete predloge koji se mogu realizovati. Sa druge strane, ako ste već u biznisu i samo vam je potreban kreativni podstrek, opet ste na pravom mestu.

iDigress

Troj Sentidž vodi potkast u kome nudi rešenja kompleksnih problema. Iako zvuči malo verovatno, činjenica je da je reč o projektu koji je do sada prikupio veliki broj slušalaca, ali isto tako još veći broj ljudi koji je potvrdio da njegovi predlozi funkcionišu i donose uspeh na duže staze. Troj će vas sigurno inspirisati da napravite promenu, a pored toga će vam otkriti neke nove trendove, kako u marketingu i oglašavanju, tako i u upravljanju različitim kampanjama.

Foto: Promo
foto: Promo

The Duct Tape Marketing

Džon Janč je domaćin vrlo slušanog potkasta i već više od 15 godina, kroz audio-format i različite priloge, intervjuiše poznate ličnosti iz oblasti marketinga, koje otkrivaju neverovatna iskustva kroz priče iz svog posla. Naime, njegovi gosti su lideri, oglašivači i menadžeri koji su vodili velike timove i radili na ogromnim kampanjama, pa ćete tako u svakoj epizodi čuti nešto što niste do sada i što će vam pomoći da prilagodite svoje kampanje i aktivnosti novim tendencijama.

MarketingMadeSimple

Potkast koji nosi naziv „Marketing na jednostavan način” vodi agencija koja se zapravo bavi vrlo kompleksnim vidom promocije. Međutim, činjenica je da, iako je reč o komplikovanom poslu koji zahteva mnogo znanja i iskustva, postoje neke aktivnosti koje se mogu izvršiti uspešno kako biste proizveli odlične rezultate na vrlo jednostavan način. Upravo to ćete čuti u emisiji koju snimaju stručnjaci iz firme StoryBrand, koja će vam otvoriti oči i ukazati na nove načine promocije i poslovanja.

The Marketing Analytics Show

Ako svoje odluke ne donosite na osnovu podataka, kako znate da su dobre i kako očekujete kvalitetne povratne rezultate? Potkast pod nazivom „Šou marketing analitike”, koji vodi Ana Šutko, otvoriće vam oči po pitanju praćenja metričkih pokazatelja vaših kampanja. U svakoj epizodi ona intervjuiše analitičare i oglašivače koji koriste kompleksne podatke na osnovu kojih kreiraju planove prodaje i oglašavanja, što ih dovodi do dobrih rezultata u tom procesu.

Iako su potkasti pravi način da dođete do novih informacija, oni vam neće biti značajni ako ne baratate osnovnom terminologijom i nemate iskustva u marketingu. Reč je o kompleksnoj industriji koja se ne zaustavlja, nego napreduje svakodnevno, ali pozitivna strana je to što, kad god da uletite u nju, niste zakasnili. Važno je samo da steknete konkretno obrazovanje i da počnete na pravi način, pa zato upišite obuku za marketinški menadžment, kako biste ovladali pre svega terminima, a potom i veštinama i alatima koji će vam biti potrebni za posao u oglašavanju i promociji.

Promo tekst